Geen toegang tot mijn internet contract

  • 11 September 2023
  • 1 reactie
  • 40 Bekeken

Na het inloggen bij Odido.nl krijg ik alleen een abonnement voor een mobiel nummer te zien en niet het Internet Thuis abonnement welke ik onlangs heb afgesloten. Als ik op "beheer” klik (rechts naast het kopje "Abonnementen”), dan krijg ik de volgende foutmelding:

foutmelding abonnementen beheren

Om dit bericht te kunnen posten wilde ik ook in de community inloggen, maar daar bleek mijn inlognaam nog niet bekend. Ik heb daarom met hetzelfde e-mail adres hier een account aangemaakt.

 

Voorheen gebruikte ik ook de mobiele app van T-Mobile. Maar ook daarin lukte het me niet om het internet abonnement toe te voegen.

Tommie van Odido 7 maanden geleden

Hey @Mitchuhl, welkom op onze Community!

We willen natuurlijk dat je al je abonnementen kunt bekijken. We zijn daarom direct voor je gaan kijken en wat ons opvalt is dat er op dit e-mailadres geen mobiel abonnement aan gekoppeld staat. Ook het mobiele nummer wat gekoppeld is aan je Internet + TV abonnement is niet van Odido. Kan het kloppen dat het mobiele abonnement nog op een ander adres staat? Dan kun je het inderdaad niet samenvoegen met je Internet + TV abonnement en zul je eerst je adres moeten wijzigen. Staat dit wel op hetzelfde adres? Kun je mij dan een privébericht sturen over welk mobiel abonnement het gaat? Dan kijken we met je mee.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Mitchuhl, welkom op onze Community!

We willen natuurlijk dat je al je abonnementen kunt bekijken. We zijn daarom direct voor je gaan kijken en wat ons opvalt is dat er op dit e-mailadres geen mobiel abonnement aan gekoppeld staat. Ook het mobiele nummer wat gekoppeld is aan je Internet + TV abonnement is niet van Odido. Kan het kloppen dat het mobiele abonnement nog op een ander adres staat? Dan kun je het inderdaad niet samenvoegen met je Internet + TV abonnement en zul je eerst je adres moeten wijzigen. Staat dit wel op hetzelfde adres? Kun je mij dan een privébericht sturen over welk mobiel abonnement het gaat? Dan kijken we met je mee.

Reageer