Beantwoord

Gegevens op verzoek van Teresa van Odido

  • 20 December 2023
  • 7 reacties
  • 69 Bekeken

Reputatie 2

Bij deze de screenshots door @Teresa van Odido gevraagd. 

 

 

Hier in komt mijn gegevens niet voor, waar jullie mij heen verwijzen voor mijn klant nummer. 

 

Ook niet bij mijn persoonlijke gegevens die ik wel zie staan.

Dus bij deze heb je mijn screenshots.

Groetjes,

Patrick

icon

Beste antwoord door Teresa van Odido 21 December 2023, 17:07

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Super, dank je wel @patje55! 😀 Ik heb het niet goed genoeg uitgelegd. Je kunt het Klantnummer niet in de Mobiele app vinden (wel op jouw facturen, die je hier download). Op de website vind je het Klantnummer rechts bovenin de gekleurde balk. Je kunt het Klantnummer ook vinden onder het kopje ‘Meer’ > ‘Mijn gegevens’ > Hier staat het dik gedrukt op de pagina. Daarnaast kun je het Klantnummer altijd vinden op jouw contract en op de facturen. 

Reputatie 2

@Teresa van Odido zal even nieuwe maken dit is namelijk wel de website versie hehehe

 

Reputatie 2

 

Bij deze de volledige screenshots
 

 

Reputatie 2

Ook niet in de gekleurde balk helaas

 

Reputatie 6
Badge +2

@patje55 Dank je wel! Het was even puzzelen, maar ik ben er uit. Je bent inderdaad ingelogd op jouw Mijn Odido omgeving, maar je zit nog niet op de pagina voor het Internet + TV abonnement. Je kunt als het goed is een keuze maken tussen je mobiele abonnement en je Internet + TV abonnement. Zodra je op Internet + TV klikt, vindt jouw Klantnummer rechts bovenin in de gekleurde balk. Je moet het Klantnummer nu ook kunnen vinden onder ‘Meer’ > ‘Mijn gegevens’ > hier staat het dik gedrukt. 

Reputatie 2

 

Maar ook niet op de tv pagina helaas 

Reputatie 6
Badge +2

@patje55 Dank je wel voor je terugkoppeling! Ik heb een vraag uit staan naar mijn collega’s van de afdeling die hierover gaat. Zodra ik een reactie terug heb, laat ik het je weten. 

Reageer