Glasvezel geen internet met ZXCEL T56, rode lampje

  • 5 September 2023
  • 4 reacties
  • 766 Bekeken

Afgelopen vrijdag  ochtend werd mijn internet geïnstalleerd door een monteur. Toen hij klaar was lzag ik al rode lampje op beide apparaten branden, de monteur zei dat het vanzelf weggaan en groen licht worden. En tot nu blijft het nog steeds rood lampje. Al de stekkers uit de stopcontact gedaan en blijft nog steeds rood. 
 

 

Cal van Odido 7 maanden geleden

Hoi @S.Saywan, heel goed dat je aan de bel trekt, ondertussen zou je inderdaad al meer moeten zien gebeuren! Daarom ga ik de technische dienst snel op de hoogte brengen en ik ga er alles aan doen om je signaal alsnog zo snel mogelijk te activeren. Er is een goede kans dat hiervoor een monteur van de netwerkbeheerder bij je langs moet komen, wat in jouw geval KPN NetwerkNL is. Mocht dit inderdaad het geval zijn dan zorgen wij ervoor dat zij proactief contact met je opnemen.

Dit komt helemaal goed, hier gaan wij voor je bovenop zitten!

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @S.Saywan 

Er komt geen glasvezel signaal binnen, indien de monteur hiervoor een ticket heeft laten maken dan zal deze binnen 5 werkdagen worden opgepakt.

Je kan ook de stroom voor even van de zwarte Genexis halen.

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @S.Saywan, heel goed dat je aan de bel trekt, ondertussen zou je inderdaad al meer moeten zien gebeuren! Daarom ga ik de technische dienst snel op de hoogte brengen en ik ga er alles aan doen om je signaal alsnog zo snel mogelijk te activeren. Er is een goede kans dat hiervoor een monteur van de netwerkbeheerder bij je langs moet komen, wat in jouw geval KPN NetwerkNL is. Mocht dit inderdaad het geval zijn dan zorgen wij ervoor dat zij proactief contact met je opnemen.

Dit komt helemaal goed, hier gaan wij voor je bovenop zitten!

Hoi @S.Saywan, heel goed dat je aan de bel trekt, ondertussen zou je inderdaad al meer moeten zien gebeuren! Daarom ga ik de technische dienst snel op de hoogte brengen en ik ga er alles aan doen om je signaal alsnog zo snel mogelijk te activeren. Er is een goede kans dat hiervoor een monteur van de netwerkbeheerder bij je langs moet komen, wat in jouw geval KPN NetwerkNL is. Mocht dit inderdaad het geval zijn dan zorgen wij ervoor dat zij proactief contact met je opnemen.

Dit komt helemaal goed, hier gaan wij voor je bovenop zitten!


Hoi, er was vandaag monteur van KPN geweest. Hij zei dat het aan buiten aan de wijk zelf ligt dat er geen Glasvezel is en dat hij meerdere keer was geweest voor deze probleem en dat hij dan aan de hoofdkantoor gaat doorgeven en dat dan nog moet wachten zelfs weet hij ook niet hoelang dit gaat duren en als te het lang wordt moet ik dan maar weer contact opnemen. 
Het is nu alweer een maand verder na de installatie en nog steeds geen gebruik kunnen maken. En bij de postcode check stond duidelijk dat er Glasvezel zijn en nu blijkt dat er geen signaal binnen komt!! 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @S.Saywan, bedankt voor je terugkoppeling. Op dit moment is het inderdaad wachten op de techneuten. Zij gaan hard voor je aan de slag om duidelijkheid te geven over de situatie. Wordt vervolgd. 

Reageer