glasvezel internet valt enkele keren per dag uit

  • 29 November 2023
  • 1 reactie
  • 28 Bekeken

Per 16-11 weer terug gekomen bij Odido. 
We lopen tegen het volgende probleem aan. 
Om de paar uur valt de verbinding kortstondig weg. Bij de modem (T54)) brand het internet lampje rood, gaat knipperen. Het duurt een paar minuten, maar dan werkt alles weer.  
 

ik heb de modem en media converter al diverse keren opnieuw opgestart. 
 

klantenservice bellen wil niet. Je komt er niet door. Het is druk. Er word aangeraden later weer te bellen. Maar das al een paar dagen zo.  

Cal van Odido 4 maanden geleden

Hoi @RoeffieF, goed dat je hier melding van maakt, het liefst zie ik je stabiel genieten van je internetverbinding! Ik neem aan dat de kabel van het modem naar de Media Converter er goed inzit en de kabel ook niet te strak is opgerold? Ik zie dat het modem inmiddels 7 uur aangesloten is op het stroom en een constante internetverbinding heeft. Heb je zelf in de tussentijd nog uitval ervaren? Zijn er nog lampjes op de Media Converter die uitgaan als je wegval ervaart? Weet je of je toevallig van een bepaald apparaat (meer) gebruik maakt als de internetverbinding wegvalt? 

Ik ben benieuwd hoe de vork in de steel zit! 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @RoeffieF, goed dat je hier melding van maakt, het liefst zie ik je stabiel genieten van je internetverbinding! Ik neem aan dat de kabel van het modem naar de Media Converter er goed inzit en de kabel ook niet te strak is opgerold? Ik zie dat het modem inmiddels 7 uur aangesloten is op het stroom en een constante internetverbinding heeft. Heb je zelf in de tussentijd nog uitval ervaren? Zijn er nog lampjes op de Media Converter die uitgaan als je wegval ervaart? Weet je of je toevallig van een bepaald apparaat (meer) gebruik maakt als de internetverbinding wegvalt? 

Ik ben benieuwd hoe de vork in de steel zit! 

Reageer