glasvezel van T-Mobile en Glaspoort

  • 31 March 2023
  • 4 reacties
  • 232 Bekeken

IK heb bericht gekregen van Glaspoort dat ze glasvezel gaan aanleggen. Ik heb ook gelezen dat T mobile dit ook van plan is in de toekomst. Omdat de aanleg van Glaspoort geheel gratis is heb een vraag. Geeft het problemen als er twee verschillende glasvezel aansluitingen binnen komen in mijn huis. 

Ik zit nu bij T Mobile , maar ik weet niet of dat in de toekomst nog zo zal zijn. Tot op heden ben ik redelijk tevreden. vandaar mijn vraag

Cal van Odido 9 maanden geleden

Goed nieuws @remcomar, sinds 4 juli zijn wij actief op het glasvezelnetwerk van Glaspoort! 😃 Wellicht heb je het al gelezen, maar ik dacht het kan geen kwaad om jou als geïnteresseerde hier nog een berichtje over te sturen. Alles over de samenwerking met Glaspoort lees je hier:

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @remcomar 

Dat zou geen problemen moeten geven, we hebben hier glasvezel van KPN en Delta, ik heb zelf T-Mobile via het KPN netwerk en je ervaart daar geen problemen door.

Het zijn 2 netwerken die los van elkaar liggen.

Ok bedankt voor dit antwoord 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @remcomar, ook nog vanuit T-Mobile de bevestiging: normaal gesproken zou dit geen enkele obstructie moeten veroorzaken. 

Reputatie 7
Badge +4

Goed nieuws @remcomar, sinds 4 juli zijn wij actief op het glasvezelnetwerk van Glaspoort! 😃 Wellicht heb je het al gelezen, maar ik dacht het kan geen kwaad om jou als geïnteresseerde hier nog een berichtje over te sturen. Alles over de samenwerking met Glaspoort lees je hier:

Reageer