Het is niet mogelijk dit mobiele nummer te koppelen

  • 31 May 2023
  • 11 reacties
  • 94 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hallo,

Onlangs heb ik een nieuw abonnement genomen voor thuis internet. Ik kreeg hierbij een mail om mijn abonnement toe te voegen aan mijn bestaande T-mobile account. Bij het kopellen kreeg ik echter de foutmelding Het is niet mogelijk dit mobiele nummer te koppelen.

Volgens de andere topics ben ik hierbij de hulp van  moderator nodig. Zou iemand mij hierbij willen helpen?

Alvast bedankt. 

Tommie van Odido 11 maanden geleden

Hoi @Bas-K, welkom op onze Community!

Ik heb meteen een blik geworpen, ik zie dat je mobiele abonnement op een ander adres staat dan je Thuis Abonnement. Dit is de reden dat je ze niet aan elkaar kunt koppelen. Wat je kan doen is het adres wijzigen van je mobiele abonnement en dan als nog koppelen. Wat je ook kan doen is een ander e-mailadres gebruiken voor je T-Mobile Thuis Abonnement. Dan kan je namelijk wel je abonnement koppelen. Als je verder nog vragen hebt, stel ze gerust!

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @Bas-K, welkom op onze Community!

Ik heb meteen een blik geworpen, ik zie dat je mobiele abonnement op een ander adres staat dan je Thuis Abonnement. Dit is de reden dat je ze niet aan elkaar kunt koppelen. Wat je kan doen is het adres wijzigen van je mobiele abonnement en dan als nog koppelen. Wat je ook kan doen is een ander e-mailadres gebruiken voor je T-Mobile Thuis Abonnement. Dan kan je namelijk wel je abonnement koppelen. Als je verder nog vragen hebt, stel ze gerust!

Hoi @Bas-K, welkom op onze Community!

Ik heb meteen een blik geworpen, ik zie dat je mobiele abonnement op een ander adres staat dan je Thuis Abonnement. Dit is de reden dat je ze niet aan elkaar kunt koppelen. Wat je kan doen is het adres wijzigen van je mobiele abonnement en dan als nog koppelen. Wat je ook kan doen is een ander e-mailadres gebruiken voor je T-Mobile Thuis Abonnement. Dan kan je namelijk wel je abonnement koppelen. Als je verder nog vragen hebt, stel ze gerust!

Hallo Tommie,

Ik heb inderdaad geprobeerd mijn adres te wijzigen, maar dat lukt niet. Ik heb net een ander emailadres gebruikt en dat werkte wel, bedankt. 

Hoi Tommie, 

Ik heb ook een probleem met het wijzigen van mijn emailadres. Éen van de andere mailadressen die ik heb is gekoppeld aan mijn prepaid abonnement, maar dat adres schijn ik daarom niet te kunnen gebruiken. Dan heb ik nog een ander mailadres, maar nadat ik dat heb ingevuld, zou ik een bevestigingsmail met een code op dat nieuwe adres moeten ontvangen. Dit gebeurt echter niet. Ik heb het diverse malen geprobeerd, maar zonder resultaat. Kan je dit oplossen? Alvast bedankt.

Groet, Trude

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Trude, ik help je hier graag mee!

Het eerste wat ik zie is dat My T-Mobile gekoppeld staat aan dit e-mailadres: ****lten@t-mobilethuis.nl. Heb je hier nog toegang tot? Zo niet, dan kan ik het wachtwoord voor je wijzigen en dan kan je in My T-Mobile je e-mail veranderen 

Hi Tommie,

Ja hoor, dit e-mailadres kan ik nog gebruiken, maar het lukt niet om dit adres in een ander te wijzigen, want de bevestigingsmail met code komt op dit andere e-mailadres niet aan, ook niet in de spam of de prullenbak.

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Trude, de e-mail komt als het goed is aan op je @t-mobilethuis.nl e-mailadres. Kan je hem als nog niet vinden? Stuur mij dan een privébericht met het e-mailadres wat je wilt gebruiken. Dan ga ik mijn best doen om dit voor je op te lossen! 

Hi Tommie,

De e-mails komen inderdaad wel aan op mijn t-mobilethuisadres.  Aangezien die service wordt gestopt wil ik het graag veranderen in een ander adres. Hoe stuur ik jou een privémail?

 

Reputatie 7
Badge +9

@Trude dat is top om te horen, dan kun je als het goed is ook je eigen e-mailadres wijzigen. Dit doe je zo:

Ga naar My T-Mobile → T-Mobile Thuis → Meer → Mijn gegevens →  Contactgegevens → Wijzig Contactgegevens, wijzig je e-mailadres!

Het lukt niet om het T-mobilethuis e-mailadres te wijzigen; ik probeerde eerst mijn hotmailadres te gebruiken, maar dan krijg ik de melding dat het al voor een ander account in gebruik is. Dat klopt, want dat gebruik ik al voor mijn prepaid account. Ik heb toen nog maar weer eens mijn gmail adres ingevuld; de bevestigingsmail met de code komt daar niet aan. 

 

Ten vervolge: ik heb mijn hotmail-adres ingevuld als doorstuuradres, dat werkt wel. 

Ik moet nog wel op My-T-Mobile blijven inloggen met mijn @t-mobilethuis.nl mailadres, maar misschien komt dat automatisch goed als de service in maart 2024 wordt gestopt. Als jij geen oplossing weet, dan laten we het maar zo. In ieder geval bedankt voor het meedenken!

 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Trude, bedankt voor het proberen van alle mogelijkheden. 

Ik wil dit graag voor je fixen! Kan je mij een privébericht sturen met je mobiele abonnement en het e-mailadres wat je wil gebruiken voor T-Mobile Thuis. Dan ga ik kijken wat ik voor je kan doen. Je kan op mijn naam klikken en dan staat er een grote knop met "Stuur bericht”. Dan stuur je mij een privébericht. 

Reageer