-
-
heeft eerste post geplaatst
-
1 reactie
Hallo,
Onlangs heb ik een nieuw abonnement genomen voor thuis internet. Ik kreeg hierbij een mail om mijn abonnement toe te voegen aan mijn bestaande T-mobile account. Bij het kopellen kreeg ik echter de foutmelding Het is niet mogelijk dit mobiele nummer te koppelen.
Volgens de andere topics ben ik hierbij de hulp van moderator nodig. Zou iemand mij hierbij willen helpen?
Alvast bedankt.
Hoi @Bas-K, welkom op onze Community!
Ik heb meteen een blik geworpen, ik zie dat je mobiele abonnement op een ander adres staat dan je Thuis Abonnement. Dit is de reden dat je ze niet aan elkaar kunt koppelen. Wat je kan doen is het adres wijzigen van je mobiele abonnement en dan als nog koppelen. Wat je ook kan doen is een ander e-mailadres gebruiken voor je T-Mobile Thuis Abonnement. Dan kan je namelijk wel je abonnement koppelen. Als je verder nog vragen hebt, stel ze gerust!
Bekijk origineel