Probeer in contact te komen met T-Mobile;
- Bij de chat is niemand beschikbaar.
- Wachttijd telefoon is extreem lang.
- Contactformullier of een simpel mailadres ontbreekt op de website.
- Contactformulier bij zakelijk werkt niet, je kunt niet naar beneden scrollen.
Welke optie kan ik nog gebruiken om in contact met jullie te komen?
Gaat namelijk iets grondigs mis bij T-Mobile, had dit graag laten weten, helaas ruim 45 minuten verder en nog niet gelukt.
Wat is er mis mee om gewoon een mailadres op de site te zetten? Dat zou toch heel makkelijk zijn en vooral klantvriendelijk.
@theo1973 Ik wil je graag verder helpen, ik ben daarom meteen het systeem ingedoken om mij goed in te lezen over jouw situatie!
Ik zie inderdaad staan dat er 23-02-2024 contact is geweest met mijn collega van de Klantenservice. In de gesprekslog staat dat er is besproken dat wij op 19-02-2024 een e-mail hebben verstuurd. In deze e-mail leggen wij uit dat je per 23-02-2024 zal worden afgesloten, tenzij je ons een andere datum doorgeeft voor de Oversstapservice. Echter hebben zie ik niet dat wij deze hebben ontvangen.
Laat je het mij weten als er nog onduidelijkheden zijn? Uiteraard sta ik klaar om al jouw vragen te beantwoorden!
Bekijk origineel