hp printer pro 8600 wifi kan niet vonden

  • 11 March 2024
  • 3 reacties
  • 23 Bekeken

Ik heb bij odido nog ongewer 3 week eerder bij tele 2

Mijn printer van odido wifi kan niet vinden en herl vaak klanten service gebeld ook 5 gvook 2.4 g lukt niet, graag een monteur naar mijn huis komen a.u.b met vriendelijke groet 


3 reacties

Reputatie 4
Badge

Wat voor router heb je?
Als dat een Zyxel T-56 is, dan zit er een bug in de firmware waardoor veel moderne apparatuur niet wil verbinden.

Een firmware-update die dit oplost is inmiddels bijna twee manden beschikbaar, maar om een of andere reden wil het maar niet lukken om de telefonische helpdesk hiervan op de hoogte te stellen. Dat zou een hele hoop ellende schelen, maar kennelijk is dat bij Odido Moeilijk met een grote M.

Hoe dan ook, als je je klantnummer in je profiel zet zodat ze je kunnen vinden, en@Tommie van Odido @Sven-Odido @Teresa van Odido of
@Cal van Odido even inseint (bij dezen gebeurd) wordt de nieuwe update naar je modem gepusht en is het probleem binnen enkele dagen verholpen!

Bij HP printers heb ik dit probleem nog niet eerder gehoord, dus zou het ook wat anders kunnen zijn, maar eerst de nieuwe firmware proberen voor er een monteur komt is de makkelijkste optie.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Hasimerdem 

Wat je zelf ook zou kunnen proberen is ga in je browser naar 192.168.1.1 en log in met admin en het Login Password dat achter de Zyxel staat.

Ga naar het menu, netwerkinstellingen, draadloos, algemeen,kies bij beveiligingsmodus WPA2-PSK en klik op toepassen.

Kan je nu wel verbinden?

Reputatie 7
Badge +5

Hi @Hasimerdem, ik heb je voor de zekerheid op de lijst gezet om de nieuwe firmware update te krijgen. Deze zal later vandaag naar je modem worden gestuurd!

Reageer