Hulp bij correcte gegevens Thuis Abonnement

  • 12 August 2023
  • 8 reacties
  • 35 Bekeken

Beste klantenservice,

 

aangezien ik zeer recent goed geholpen ben via dit platform, ga ik het nog eens proberen waar bij het telefonisch niet gelukt is. Ik heb problemen met het inzichtelijk krijgen van mijn (nieuwe) T-Mobile thuis abonnement. Zowel ik als mijn vrouw kunnen terecht op het account voor de mobiele gegevens, maar nergens staan de gegevens van het Thuis contract. 
 

Een beetje achtergrond informatie: In Mei heb ik een overstap geprobeerd voor een week naar Ziggo, waaruit bleek dat er mij iets verkocht was wat ik niet wilde. Hierdoor ben ik weer terug naar T-mobile gegaan, maar omdat er in de overstap tussen de providers iets fout was gegaan, was mijn contract al beëindigd en moest er een nieuw contract aangemaakt worden

 

Ik heb hier een tijdje terug ook voor gebeld, zij gaven aan dat, aangezien mijn vorig contract op mijn mailadres stond, er geen nieuw contract toegevoegd kon worden. Ik heb hiervoor het mailadres van mijn vrouw opgegeven, maar achteraf blijkt nu dat hier dus ook niks mee gedaan is (terwijl gezegd werd dat ze het daar aan gingen toevoegen)

 

Ik ben er nu achter gekomen omdat ik een koppelcode voor de ESPN nodig heb, die ik waarschijnlijk kan vinden bij mijn contractgegevens.

 

Het liefst heb ik het gewoon inzichtelijk in mijn eigen account, als het niet anders kan dan via mijn vrouw, en indien nodig kan ik een nieuw mailadres hiervoor maken.

 

Wederom bedankt voor het meekijken, meedenken en helpen hiervan :)

Demi van Odido 8 maanden geleden

@Nickster0412 Super dat je via deze weg altijd goed geholpen wordt. Ik hoop dat ik dat gevoel in stand kan houden! 😁 Ik heb gelijk voor je gekeken hoe het zit. Het is mij alleen niet duidelijk hoe het precies is gegaan met de e-mailadressen. Om beide abonnementen in één My T-Mobile omgeving te krijgen, dien je deze te koppelen. Dit kan echter alleen wanneer je de contractant bent van zowel het mobiel als thuis abonnement en wanneer de rest van de gegevens overeenkomen zoals adres en e-mail. 

Wat ik voor je kan doen, is zorgen dat jij jouw oude e-mailadres weer kan gebruiken op het nieuwe thuis abonnement door het oude e-mailadres los te koppelen van het oude abonnement. 

Mocht dit om de een of andere reden niet werken, kan ik uiteraard ook het e-mailadres naar een heel ander e-mailadres aanpassen zodat je een geheel aparte inlog krijgt. Laat maar weten wat ik voor je kan doen!

Om je voor nu ook gelijk verder te helpen, de koppelcode is jouw tv-klantnummer. Ik stuur deze gegevens alvast voor de zekerheid in een privébericht! 😊

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +8

@Nickster0412 Super dat je via deze weg altijd goed geholpen wordt. Ik hoop dat ik dat gevoel in stand kan houden! 😁 Ik heb gelijk voor je gekeken hoe het zit. Het is mij alleen niet duidelijk hoe het precies is gegaan met de e-mailadressen. Om beide abonnementen in één My T-Mobile omgeving te krijgen, dien je deze te koppelen. Dit kan echter alleen wanneer je de contractant bent van zowel het mobiel als thuis abonnement en wanneer de rest van de gegevens overeenkomen zoals adres en e-mail. 

Wat ik voor je kan doen, is zorgen dat jij jouw oude e-mailadres weer kan gebruiken op het nieuwe thuis abonnement door het oude e-mailadres los te koppelen van het oude abonnement. 

Mocht dit om de een of andere reden niet werken, kan ik uiteraard ook het e-mailadres naar een heel ander e-mailadres aanpassen zodat je een geheel aparte inlog krijgt. Laat maar weten wat ik voor je kan doen!

Om je voor nu ook gelijk verder te helpen, de koppelcode is jouw tv-klantnummer. Ik stuur deze gegevens alvast voor de zekerheid in een privébericht! 😊

Beste Demi,

 

hartelijk dank voor je reactie! Allereerst excuses voor de spam aan topics, ik was in het buitenland met beperkt internet en hierdoor ging er iets fout waardoor het leek dat ik niks kon posten (maar uiteindelijk wel dus en veel ;))

 

Ik heb zowel een mobiel contract, samen met mijn vrouw, als een T-Mobile thuis contract. Ik kan echter niet het Thuis abonnement toevoegen in de app omdat hij aangeeft dat er teveel resultaten zijn wanneer ik de laatste 5 cijfers van mijn bank ingeef.

 

Als het oude contract losgekoppeld kan worden en daarvoor in de plaats het nieuwe contract toegevoegd kan worden op mijn mailadres zou dat perfect zijn! Ik wist echter niet of je dit nu al gedaan had, ik zag namelijk nog niets toegevoegd in de app.

 

Alvast bedankt voor de hulp!

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Nickster0412, bedankt voor je snelle reactie.

Ik heb zojuist je oude abonnement ontkoppeld. Zou je je nieuwe abonnement kunnen proberen te koppelen? Doe dit in een webbrowser op je laptop of desktop, dat geeft iets meer zekerheid dan de app. Lukt het nu nog niet, wil je dan een screenshot sturen van de foutmelding die je krijgt. Aan de hand van de foutmelding weet ik wat ik voor je kan doen om dit op te lossen. Dan ga ik mijn best doen om je nieuwe abonnement te koppelen aan My T-Mobile!

Beste Demi,

 

ik heb het geprobeerd, ik moest volgens mij ook mijn telefoon abonnement opnieuw koppelen. Dit is wel gelukt, maar als ik het Thuis abonnement wil toevoegen, als ik mijn laatste 5 cijfers van mijn rekeningnummer moet opgeven krijg ik bovenstaande melding van de afbeelding. Als ik dan klik dat mijn rekening nummer wel klopt, kan ik alleen contact opnemen met de klantenservice.

 

Mijn  oude abonnement staat er in ieder geval niet tussen, dus volgens mij zijn we er bijna :) 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Nickster0412, ah kijk aan, dit kan ik voor je oplossen!

Deze melding komt doordat het rekeningnummer te vaak in ons systeem staat. Wil je mij een privébericht sturen met een alternatief tijdelijk rekeningnummer? Dan verander ik tijdelijk je rekeningnummer en dan kun je je Thuis abonnement koppelen, zodra hij gekoppeld is kun je het rekeningnummer weer gemakkelijk aanpassen in My T-Mobile! Ik zie je berichtje tegemoet.

Beste Tommie, ik heb geen ander rekening nummer, wij (ik en mijn vrouw) hebben 1 gezamelijke rekening en ook geen ander nummer helaas.

Reputatie 7
Badge +9

@Nickster0412 dan wordt dit wel lastig.. Dit is namelijk de enige manier om dit op te lossen. Heb je toevallig een familielid of kennis waar je het rekeningnummer tijdelijk van kan gebruiken? Het kost namelijk maar een paar minuten tijd om dit te verhelpen. Er wordt ook geen cent van de rekening afgeschreven.

Hoi Tommie, heb jou zojuist een prive bericht gestuurd met een nummer.

Reageer