Beantwoord

Ik kan mijn klacht niet plaatsen

  • 23 January 2023
  • 3 reacties
  • 51 Bekeken

Ik snap niet hoe dit kan maar alle andere vragen etc kan ik wel plaatsen alleen als ik een klacht wilt plaatsen dan werkt het knopje “plaats” ineens niet. 

icon

Beste antwoord door eric 23 January 2023, 13:45

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Je start nu een tweede topic met dezelfde titel. Dat is niet de bedoeling. Kun je in jouw eerste topic je vraag / klacht toevoegen als nieuwe post?

Omdat de topic niet meer actief was ben ik een nieuwe topic gestart alleen heb im nog steeds geen antwoord op mijn vraag dus

Reputatie 7
Badge +16

Ik zie je nu in drie verschillende, eigen topics reageren, dat is niet volgens de Huisregels. Ik snap dat je graag je vraag wilt stellen, maar probeer het voortaan bij maximaal één topic te houden. Zo behouden we het overzicht en kunnen we je nog sneller helpen.

Klachr | T-Mobile Community en Klacht over slecht service | T-Mobile Community heb je eerder al aangemaakt. De eerste ga ik verwijderen want die is dubbel.

Neem een kijkje in de Huisregels voor alle ins en outs: Hoe gaan wij binnen de Community met elkaar om? | T-Mobile Community

 

Dit topic gaat nu op slot.