Ik zou mij schamen!

  • 5 July 2023
  • 12 reacties
  • 254 Bekeken

Reputatie 1
  • is een Master Poster
  • 35 reacties

Sinds 23 Juni eindelijk, na een jaar wachten, glasvezel internet van T-mobile.

4 July internet en tv weg, geen signaal meer in de meterkast.

Maar is bellen met T-mobile, en dan te horen krijgen: ja, we hopen dat het deze week nog opgelost word.

En ook het advies: ik zou terug gaan naar Ziggo.

Wat is dat daar voor idiote bende, die de klanten gewoon wegsturen, en de rest van de week zonder internet en tv laten zitten.

Waar wij ook last van hebben is dat elke paar minuten, het beeld voor een seconde of 4 op zwart gaat.

Commentaar van jullie medewerker, ja dat horen we vaker.

MISSCHIEN IS WAT AAN DOEN.

Dat was bij nader inzien de reden om bij jullie weg te gaan, een jaar of 4 geleden, maar het probleem is er gewoon nog steeds.

Dus beraden wij ons, om maar weer rap terug te gaan naar Ziggo.

Nu hebben we ook nog het probleem dat ik niet kan inloggen, omdat er een sms naar mijn oude telefoon nummer word gestuurd.

Dit kan ik veranderen door in te loggen op my t-mobile, eehhh HALLO, IK KRIJG GEEN SMS!!!!!!

Werkt super die tweestapsverificatie, gewoon ongevraagd aanzetten, en de klant pesten.

Maar ik weet wel, morgen geen internet/televisie, is met piepende bandjes retour Ziggo.

Wat een gezeik zeg, bah.

 

Bedankt T-mobile, voor jullie, voor jullie super service.

 

Tommie van Odido 9 maanden geleden

Hey @Theo S, welkom op onze Community!

Bedankt voor het delen van je ervaring. Momenteel zijn ze druk bezig met het onderzoeken van het probleem, zodra hier meer over bekend is wordt er contact met je opgenomen. 

 

Ook ben ik gelijk voor je gaan kijken naar de tweestapsverificatie, je zegt dat het gaat om je oude telefoonnummer. Eindigt dit nummer op 751? Kan je mij een privébericht sturen met het nummer wat je hiervoor wilt instellen? Dan ga ik dit voor je aanpassen, dan kun je weer bij je My T-Mobile!

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Theo S, welkom op onze Community!

Bedankt voor het delen van je ervaring. Momenteel zijn ze druk bezig met het onderzoeken van het probleem, zodra hier meer over bekend is wordt er contact met je opgenomen. 

 

Ook ben ik gelijk voor je gaan kijken naar de tweestapsverificatie, je zegt dat het gaat om je oude telefoonnummer. Eindigt dit nummer op 751? Kan je mij een privébericht sturen met het nummer wat je hiervoor wilt instellen? Dan ga ik dit voor je aanpassen, dan kun je weer bij je My T-Mobile!

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Theo S, ik reageer hier verder.

Ik kreeg van mijn collega het andere topic doorgestuurd. Je bestelling is door een collega opgezegd omdat je gezegd hebt dat je wilt overstappen. Ik heb dit nu teruggedraaid omdat je contract al is ingegaan en je buiten de bedenktijd zit. Je zou dan een afkoopsom moeten betalen. Ik ben ervan uit gegaan dat je hier niet van op de hoogte was en heb dit nog net kunnen terugdraaien. Als je nog steeds wilt opzeggen kan dat uiteraard, echter zitten hier wel kosten aan verbonden. 

Reputatie 1

Jullie hebben echt een verkeerd pilletje genomen he, wij hadden een maand bedenk tijd werd gezegt, wij hebben 14 dagen internet gehad, en 1 week niks, dat is 3 weken, dus binnen de 4 weken, gewoon opzeggen die zooi, en nooit meer terug. en ook de mobile abbo's gaan bij jullie weg, KPN ook weer blij.

 

Moderator edit: let op je taalgebruik. Scheldwoorden of andere kwetsende uitingen zijn absoluut niet toegestaan op de Community.

Reputatie 7
Badge +14

@Theo S  Het staat in je contract!
 

Tekst en uitleg herroepen  

Mocht je nog vragen hebben over je T-Mobile
Thuis abonnement, neem dan contact met ons op
via 0800-0092 (gratis).
Wil je deze overeenkomst annuleren, dan kun je dat binnen
14 dagen, nadat je aansluiting geactiveerd is of de monteur
je modem geinstalleerd heeft.
Dit kun je kosteloos
herroepen door te bellen met 0800-0092.
Kijk voor onze actuele openingstijden op t-mobile.nl/thuis

Reputatie 1

Zeg die XXXX op, en stuur de rekening, zeg dan gewoon dat je geld wilt, prima, als ik er maar vanaf ben, na alle tegenslag ben ik er meer dan klaar mee.

 

Moderator edit: let op je taalgebruik. Scheldwoorden of andere kwetsende uitingen zijn absoluut niet toegestaan op de Community. Dit is je tweede waarschuwing. Doe je het hierna nogmaals na een volgende waarschuwing, dan zijn we genoodzaakt je te verbannen van de Community.

 

Reputatie 1

Sinds 23 Juni eindelijk, na een jaar wachten, glasvezel internet van T-mobile.

4 July internet en tv weg, volgens mij is dit gewoon binnen de tijd he??

 

Reputatie 1

Nu T-mobile aan de lijn, weten niet dat wij gisteren opgezegd hebben, hoe kan dat, wat een flutbedrijf.

 

Moderator edit: let op je taalgebruik. Scheldwoorden of andere kwetsende uitingen zijn niet toegestaan. Let op: dit is echt je laatste waarschuwing.

Reputatie 1

4x gebeld 4x word je er gewoon uitgegooid, is dit de manier om klanten niet te laten opzeggen ofzo??

Bel je met de klantenservixe, en die zeggen dan, ik verbind u door met de klantenservice, ehh hoe dan.

Reputatie 7
Badge +14

Zeg die teringzooi op, en stuur de rekening, zeg dan gewoon dat je geld wilt, prima, als ik er maar vanaf ben, na alle tegenslag ben ik er meer dan klaar mee.

 

Het mag wel een beetje minder! Wij klanten kunnen er ook niets aan doen! 
Laat het gewoon oplossen anders betaal je een hoop geld 

12x abonnement kosten is ook geld weggooien 

Reputatie 1

Praat ik tegen jou, nee toch, klep toe dan, wij zitten hier al een jaar met deze ellende, raar he dat je dan is boos word, net belde er weer een monteur, die wilde de boel weer komen aansluiten, ik dacht het niet hoor.

Moderator edit: bij deze word je verbannen van de Community. Je hebt meerdere waarschuwingen gehad en blijft kwetsende uitingen plaatsen jegens gebruikers. 

Reputatie 7
Badge +14

Praat ik tegen jou, nee toch, klep toe dan, wij zitten hier al een jaar met deze ellende, raar he dat je dan is boos word, net belde er weer een monteur, die wilde de boel weer komen aansluiten, ik dacht het niet hoor.

 

Ja je praat tegen ons. Dit is een klant helpt klant forum (zoals je weet) en als het je niet bevalt weet je de uitgang vast wel te vinden. Je hoeft geen visitekaartje af te geven want dat heb je al gedaan

Reputatie 7
Badge +14

Nu T-mobile aan de lijn, weten niet dat wij gisteren opgezegd hebben, hoe kan dat, wat een flutbedrijf.

 

Moderator edit: let op je taalgebruik. Scheldwoorden of andere kwetsende uitingen zijn niet toegestaan. Let op: dit is echt je laatste waarschuwing.

 

Reageer