Beantwoord

Inloggen op internet deel van mijn account

  • 17 September 2023
  • 1 reactie
  • 39 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik kan ook niet inloggen bij mijn internet abonnement. Mij internet zou op hetzelfde account als mijn mobiel moeten staan, maar als ik inlog staat het er niet bij.

ik zou graag mijn factuur en dergelijke in willen zien, maar als ik een nieuw wachtwoord aanvraag, op .nl/thuis kan ik alsnog alleen deze inlog gebruiken om naar mijn mobiel account te gaan. Als ik daar aangeef een extra internet abonnement te willen toevoegen krijg ik de melding: ‘Te veel records gevonden voor de verstrekte details’ met dan als optie een knop ‘Mijn rekeningnummer klopt wel’. Als ik op dat laatste druk krijg ik alleen een knop ‘klantenservice’ die mij naar de chatbot stuurt. 
 

De chatbot begrijpt deze situatie niet, en als ik de klantenservice bel sta ik drie kwartier in de wacht.

hoe kan ik dit oplossen?

icon

Beste antwoord door Tommie van Odido 18 September 2023, 13:26

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Idiodo, welkom op onze Community!

De melding te veel records gevonden komt doordat jouw rekeningnummer te vaak in het systeem staat. Dit kan ik gemakkelijk voor je oplossen door het rekeningnummer tijdelijk te wijzigen. Daarna kun je het Internet + TV abonnement koppelen aan je mobiele abonnement. Als je het gekoppeld hebt kun je na de tijd zelf weer je rekeningnummer wijzigen. Kan je mij een privébericht sturen jouw postcode, huisnummer, geboortedatum, de laatste vier cijfers van je rekeningnummer en een tijdelijk ander actief rekeningnummer? Alvast bedankt!

Reageer