Kan niet op deze site komen. Krijg te zien: Oeps, hier ging iets mis.
Tja, nu kan ik plotseling wel op de site…...
Hi
Hi
Oh, bij klantenservice werd mij verzekerd dat dat niet mogelijk was. Ik er ga dan maar vanuit dat u in een betere positie verkeerd. Het punt nu is dat ik zojuist ben benaderd door iemand van klantenservice. Hij zal e.e.a. bij MTQ (?) in gang te zetten om mijn abonnement zonder afkoopsom te stoppen (Ticket/Case nummer 62391801). Had ik de zekerheid dat ik zelf bij mijn gegevens/instellingen kan dan ware de opzegging niet nodig. U ziet mijn dilemma. Ik zeg u eerlijkheidshalve dat ik nu zoekende ben bij naar andere providers, Edoch zou ik het op prijs stellen als u voor mij ESPN compleet en de mogelijkheid tot opnemen wilt inschakelen. Ik hoor graag van u.
Hi
Hoi
Mooi. De vraag is wanneer. Heb nu al de eerste F! race moeten missen en een paar wedstrijden voetbal…..
Hoi
Valt dit niet onder wanprestatie?
Hi
Ik wacht al sinds 11 januari. Is er een mogelijkheid om mijn abonnement op te zeggen zonder verdere kosten?
Hi
Is dit alles wat jullie kunnen doen? (zie andere posts)
Kan niet op deze site komen. Krijg te zien: Oeps, hier ging iets mis.
Hi
- Gaat he om thuismy.t-mobile.nl, of een andere site?
- Ervaar je dit op meerdere apparaten?
- Op wat voor apparaat probeer je de website te bereiken?
Hoor graag van je terug!
Het gaat om t-mobile thuis.
Ja, heb ook al geprobeerd via een anderre browser: zelfde resultaat.
Probeer via mijn pc dit te bereiken. Via mobiele telefoon hetzelfde resultaat.
Heb meer dan 20 keer contact gehad met klantenservice. Telkens krijg ik te horen dat er een ticket is aangemaakt voor de back-office en dat ik binnen vijf werkdagen bericht zal krijgen en/of het probleem is opgelost. Niet dus!
Ruim zes weken?
Heb hiervoor al meer dan 20 keer contact gehad meet T-mobile. De mensen in het callcenter kunnen niks doen voor mij behalve een ticket maken voor de back-office. Hierbij is al vijf keer beloofd dat ik binnen vijf werkdagen zou worden gebeld door de specialisten. Niks van dat al. De laatste opmerking die ik kreeg: “u zult nog even geduld moeten hebben". Dit loopt al sinds 11 januari (het begin van mijn abonnement). Ik wil al te graag bij mijn gegevens kunnen zodat ik mijn abonnement kan uitbreiden.
Het gaat om T-mobile thuis
pc en phone
Hi
- Gaat he om thuismy.t-mobile.nl, of een andere site?
- Ervaar je dit op meerdere apparaten?
- Op wat voor apparaat probeer je de website te bereiken?
Hoor graag van je terug!
Heb geprobeerd met Safari. Geen rresultaat.
Goedemorgen
Alles gedaan wat mogelijk was maar helpt niet. (Safari browser) cookies en geschiedenis verwijderen,
ik gebruik nu de app of een andere browser dat werkt bij mij wel. Je kan het ook nog proberen via privé modes dat zou wel moeten werken. Lukt het zo wel?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.