Beantwoord

Installatiepakket al geopend

  • 6 July 2023
  • 6 reacties
  • 93 Bekeken

Ik heb een installatie pakket ontvangen. Het kwam in een doos die zowat uit elkaar viel en al was geopend. Is het dan nog veilig om hier gebruik van te maken of moet ik vragen om een vervanging. 

icon

Beste antwoord door SarahMaria 7 July 2023, 11:39

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @SarahMaria 

Als het apparatuur er nog prima uit ziet en het doet dan heb je geen vervanging nodig lijkt mij 🙂

Hallo @SarahMaria 

Als het apparatuur er nog prima uit ziet en het doet dan heb je geen vervanging nodig lijkt mij 🙂

 

Het ziet er prima uit. Maar omdat het geopend is, maak mij ik mij een beetje zorgen en denk dan gelijk aan anderen die toegang krijgen tot mijn gegevens. Heb geen verstand van dit soort dingen. Maar dat is dus onnodig. Bedankt! 

Reputatie 7
Badge +14

Dat is inderdaad niet nodig. Het paswoord voor de wifi ga je zoieso aanpassen naar iets persoonlijke.

Dat is inderdaad niet nodig. Het paswoord voor de wifi ga je zoieso aanpassen naar iets persoonlijke.

Dat is waar. Bedankt voor de bevestiging!

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @SarahMaria, ook eventjes de bevestiging vanuit T-Mobile: je kunt de apparatuur blijven gebruiken zolang er geen directe zichtbare schade is. Sorry dat jouw pakket geopend is. Ik vermoed dat hier een zeer onschuldige reden aan ten grondslag ligt: het was eergisteren en dinsdag natuurlijk vrij stormachtig en uit voorzorg kan het zijn dat sommige distributiepunten bepaalde pakketten hebben geprobeerd te verstevigen of opnieuw in te pakken waar mogelijk - dit is een pure aanname en niet op werkelijke feiten gebaseerd, maar uit ervaring weet ik dat het weleens zo kan zijn gegaan. 

Mocht er toch materiële schade zijn toegebracht, dan zorg ik er hoogstpersoonlijk voor dat je een ongeopende doos thuisgestuurd krijgt met vervangende apparatuur!

Hoi @SarahMaria, ook eventjes de bevestiging vanuit T-Mobile: je kunt de apparatuur blijven gebruiken zolang er geen directe zichtbare schade is. Sorry dat jouw pakket geopend is. Ik vermoed dat hier een zeer onschuldige reden aan ten grondslag ligt: het was eergisteren en dinsdag natuurlijk vrij stormachtig en uit voorzorg kan het zijn dat sommige distributiepunten bepaalde pakketten hebben geprobeerd te verstevigen of opnieuw in te pakken waar mogelijk - dit is een pure aanname en niet op werkelijke feiten gebaseerd, maar uit ervaring weet ik dat het weleens zo kan zijn gegaan. 

Mocht er toch materiële schade zijn toegebracht, dan zorg ik er hoogstpersoonlijk voor dat je een ongeopende doos thuisgestuurd krijgt met vervangende apparatuur!

 

De doos is niet verstevigd dus dat kan de reden niet zijn. Maar ik ben wel blij met de bevestiging ook van u. Ik hou het pakket gewoon omdat ik niet zie dat er schade is. Ik ben tevreden zo. Heel erg bedankt voor het aanbod en het antwoord. 

Reageer