Beantwoord

Internet abonnement aan mijn Odido toevoegen lukt niet

  • 11 October 2023
  • 16 reacties
  • 290 Bekeken

  • is een Top Poster
  • 5 reacties

Hallo Odido,

Als ik het Tv+ internet abonnement wil toevoegen krijg ik de melding "Onbekend adres" en "het adres komt helaas niet voor in onze systemen."   

De gegevens zijn echter wel juist die ik invul. Momenteel kan ik enkel mijn mobiele abonnement beheren in de app.

Alvast bedankt! 

 

icon

Beste antwoord door Huito 11 October 2023, 13:36

Bekijk origineel

16 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Huito, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik heb een blik geworpen en zag dat je geboortedata niet overeen kwamen met elkaar. Ik heb de geboortedatum van je mobiele abonnement overgenomen en omgezet. Ook heb ik je mobiele abonnement ontkoppeld, als je nu inlogt zie je geen abonnementen staan. Als het goed is moet je nu beide abonnementen kunnen koppelen! 

Hey @Huito, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik heb een blik geworpen en zag dat je geboortedata niet overeen kwamen met elkaar. Ik heb de geboortedatum van je mobiele abonnement overgenomen en omgezet. Ook heb ik je mobiele abonnement ontkoppeld, als je nu inlogt zie je geen abonnementen staan. Als het goed is moet je nu beide abonnementen kunnen koppelen! 

Top, thanks voor de snelle reactie & service! Ik heb ze nu gekoppeld, het is gelukt! 

Hoi Odido,

 

Ik heb hetzelfde probleem. Ik krijg mijn internet abonnement niet gekoppeld aan mijn Odido account. Ik krijg de melding ‘De ingevulde gegevens komen helaas niet voor in onze systemen. Controleer de gegevens en probeer het nog eens.’ Het adres is echter gelijk aan het adres op mijn 1ste Odido factuur. Kunt u nagaan wat het juiste geboortedatum is? Of mogelijk mijn abonnement koppelen aan mijn account zodat ik mijn facturen kan inzien/downloaden?


Vriendelijke groet,

Nina Ketelaars

Reputatie 7
Badge +9

Hey @ninaketelaars, welkom op onze Community!

Ik help je hier graam mee. Ik ben daarom direct gaan kijken en ik zag dat je abonnement al gekoppeld staat. Hij is gekoppeld aan dit e-mailadres:**************sen@outlook.com. Als je met dit e-mailadres inlogt op Mijn Odido, dan zul je het abonnement zien staan!

Op de App krijg ik bij abonnement toevoegen, '’Het inloggen is mislukt probeer het later nog eens'’.  Als ik inlog via de PC webversie zie ik mijn 06 nummer gewoon staan als ik daar vervolgen op klik krijg ik dezelfde melding. Het gaat over nummer 06XXXXXXXX.

 

Moderator edit: Het is niet handig om persoonlijke gegevens online te delen.

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Ed Grootaarts, welkom op onze Community!

Ik heb meteen een blik geworpen en ik zie dat je je Internet + TV en je eigen mobiele nummer gekoppeld hebt. De reden dat je het andere nummer niet kan koppelen is omdat deze op een andere naam staat. Je dient daar een eigen account voor aan te maken of je moet het contract overzetten op je eigen naam.

Goedemorgen @Tommie van Odido ,

 

Ik heb hetzelfde probleem. Valt dit bij mij ook op te lossen?

Alvast bedankt!

 

Met vriendelijke groeten,

Bert

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Bertraket, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Ik ben meteen voor je gaan kijken maar ik zie dat je abonnement in onze systemen niet gelijk staan. Dit is de reden dat je niet kunt koppelen, je account staat op inactief terwijl hij gewoon actief is. Ik heb het doorgezet naar de specialisten, zij zullen dit voor je gaan oplossen. Wordt vervolgd! 

En al opgelost! Dankjewel @Tommie van Odido 

Hoi Odido, 

 

Ik heb precies hetzelfde probleem. Ik kan mijn huis (TV + internet) abonnement niet koppelen aan mijn e-mailadres die mijn telefoon abonnement heeft staan. Ik krijg ook de melding dat de adres niet klopt. 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Sery, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben meteen voor je gaan kijken en ik zag dat jouw initialen niet overeenkomen. Dit heb ik meteen voor je aangepast, ook heb ik je mobiele abonnement ontkoppeld. Als je nu inlogt zie je geen abonnementen staan. Als je ze nu koppelt moet het goed gaan! Kan je mij een terugkoppeling geven of het gelukt is of niet? Alvast bedankt. 

Hoi @Tommie van Odido

 

Helaas niet gelukt. De app geeft nu aan dat mijn TV + internet abonnement is beëindigd. Geen idee wanneer dat gebeurd is haha. Mijn TV klantnummer en TV pincode zijn nog wel bruikbaar en heb ook nog goedwerkende wifi. Heel gek.

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Sery, het is wel gelukt!

Als jij klikt op je Internet + TV abonnement waar nu beëindigd staat, dan zie je dat de verhuiziing nog wordt verwerkt. Daar zie je de status van de verhuizing ook staan, zie afbeelding hieronder.

 

Hi @Tommie van Odido, hier hetzelfde probleem met het toevoegen. Waarschijnlijk geboortedatum die niet overeenkomt. Kan je me verder helpen? 
 

groeten,

Koen

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Koen55, welkom op onze Community!

Ik ben meteen voor je gaan kijken en je had inderdaad gelijk, de geboortedatum maar ook je initialen stonden niet goed. Dit heb ik aangepast en je mobiele abonnement ontkoppeld. Als je nu inlogt zie je geen abonnement staan en moet het lukken om beide abonnementen te koppelen! 

@Tommie van Odido gelukt, thanks voor de hulp! 

Reageer