Beantwoord

Internet opzeggen

  • 8 September 2023
  • 4 reacties
  • 80 Bekeken

Recent verhuisd naar een nieuwe woning!

Echter is hier alleen DSL en geen glasvezel aanwezig.

2 Weken terug gebeld zou overlegd worden met financiele afdeling of ik onder het contract van tmobile thuis uitkon.

Echter geen reactie dus probeer ik het maar zo!

icon

Beste antwoord door Waqqas 8 September 2023, 10:37

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @NickVDB88 

Heb je het Odido abonnement meegenomen naar je nieuwe woning en werkt het internet?

Omdat er alleen DSL internet beschikbaar is lijkt mij geen reden om je contract op te kunnen zeggen.

Anders moet je hem opzeggen met een eventuele afkoopsom indien je het abonnement niet hebt meegenomen.

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @NickVDB88 Ik zat in dezelfde situatie. Zolang Odido internet en TV kan leveren op je nieuwe adres is er geen rede om op te zeggen. Bij mij werkt DSL van Odido perfect.

Je kan zoals @Waqqas  aangaf je contract afkopen wat de kosten daarvan zijn kunnen de moderators je vertellen. Zet vast je klantnummer hier in je account onder de prive optie.

Veel geluk in je nieuwe woning!

Klantenservice 2 maal gebeld vandaag en die zeggen je moet een mail sturen en je kan er vanaf! Met verhuisbericht lijkt me sterk maar als Ik moet afkopen zeg ik meteen mijn 3 mobiele abbonementen op!

Reputatie 7
Badge +14

Klantenservice 2 maal gebeld vandaag en die zeggen je moet een mail sturen en je kan er vanaf! Met verhuisbericht lijkt me sterk maar als Ik moet afkopen zeg ik meteen mijn 3 mobiele abbonementen op!

Regels zijn voor iedereen gelijk. Hopelijk  zijn die abonnementen dan ook aan het eind van contract anders gooi je een hoop geld weg😂

Groetjes

Reageer