Beantwoord

Internet/TV abbo toevoegen aan account werkt niet

  • 26 October 2023
  • 7 reacties
  • 69 Bekeken

Ik probeer in mij account mijn tv/internet abbonement toe te voegen, maar dit lukt niet.

Iedere keer krijg de melding dat er iets mis is gegaan en dat ik het later opnieuw moet proberen.

 

Telefonisch heb ik inmiddels wel mijn tv klantnummer en pin gekregen, maar het probleem van het niet kunnen toevoegen aan mijn bestaande account is niet opgelost.

 

Op dit moment is enkel mijn mobiele nummer zichtbaar.

 

Voor zover ik weet zijn mijn gegevens voor beide abbonementen hetzelfde... maar misschien dat hier toch ergens een verschil in zit?

icon

Beste antwoord door Martijnvp 31 October 2023, 17:28

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @Martijnvp ,

Het lijkt erop dat jouw topic tussen het wal en het schip terecht is gekomen. Kan je alvast je klantnummer in je profiel zetten? Dan zal ik een moderator taggen die jou dan verder kan helpen.
De moderator reageert vanzelf.
Hallo @Tommie van Odido , wil jij verder helpen?
 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Martijnvp, welkom op onze Community!

Excuses voor de late reactie. Ik ben meteen voor je gaan kijken en zag dat je initialen verkeerd stonden. Dit heb ik gelijk gezet aan beide abonnementen. Ook heb ik je mobiele abonnement ontkoppeld. Als het goed is moet je nu beide abonnementen kunnen koppelen! Zou je ons een terugkoppeling kunnen geven of het gelukt is? Alvast bedankt! 

Hi @Martijnvp, welkom op onze Community!

Excuses voor de late reactie. Ik ben meteen voor je gaan kijken en zag dat je initialen verkeerd stonden. Dit heb ik gelijk gezet aan beide abonnementen. Ook heb ik je mobiele abonnement ontkoppeld. Als het goed is moet je nu beide abonnementen kunnen koppelen! Zou je ons een terugkoppeling kunnen geven of het gelukt is? Alvast bedankt! 

 

@Tommie van Odido het is gelukt, bedankt

Ik probeer in mij account mijn tv/internet abbonement toe te voegen, maar dit lukt niet.

Iedere keer krijg de melding dat er iets mis is gegaan en dat ik het later opnieuw moet proberen.
 

zou u mij kunnen helpen? 

@Tommie van Odido Zou je mij ook kunnen helpen? Na het invoeren van de 4-cijferige krijg ik de melden “ Er is een fout opgetreden, probeer later nog eens”.

M.V.G.

Sander

Reputatie 7
Badge +9

Hi @xIrisx, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben meteen voor je gaan kijken en ik zie dat je mobiele abonnement op een andere naam staat met de initialen A.H.J. Hierdoor kun je de koppeling niet maken omdat het Internet + TV abonnement op jouw naam staat. Het Internet + TV abonnement staat de naam ook niet helemaal goed. Kan je mij een privébericht sturen met hoe het precies zit? Alvast bedankt!

 

Hi @Sander86, welkom op onze Community! Ik ben ook meteen voor jou gaan kijken en zag dat je oude abonnement nog gekoppeld stond. Dit heb ik ontkoppeld en als het goed is moet je de koppeling nu kunnen maken. Probeer dit voor de zekerheid in de webbrowser en niet in de app. Kan je mij een terugkoppeling geven of het gelukt is? Alvast bedankt!

 

@Tommie van Odido Het is nu gelukt, bedankt voor het helpen!

Reageer