Internetabonnement toevoegen aan account lukt niet

  • 11 January 2024
  • 1 reactie
  • 11 Bekeken

Ik heb van de week een internetabonnement afgesloten via de website. Heb de bevestiging al binnen en zelfs al een afspraak gemaakt voor de aansluiting. Het abonnement is echter nog niet verschenen in Mijn Odido, en wanneer ik dit handmatig probeer, krijg ik de foutmelding “er is een fout opgetreden. probeer het later nog eens.” Mijn account is trouwens niet nieuw, het is overgezet van een (oud) Tele2 account; misschien dat dat problemen veroorzaakt?

EIther way, help!
 

Teresa van Odido 3 maanden geleden

Allereerst van harte welkom bij Odido en op onze Community! 😀

Goed dat je hierover aan de bel trekt, een oud Tele2 account kan inderdaad de oorzaak zijn. Wil je mij in een privébericht het 06-nummer waar het omgaat, je voorletters, postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer laten zien? Dan kijk ik direct met je mee! 

 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +2

Allereerst van harte welkom bij Odido en op onze Community! 😀

Goed dat je hierover aan de bel trekt, een oud Tele2 account kan inderdaad de oorzaak zijn. Wil je mij in een privébericht het 06-nummer waar het omgaat, je voorletters, postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer laten zien? Dan kijk ik direct met je mee! 

 

Reageer