Irritante straattaal reclame T-Mobile Unlimited

  • 20 July 2023
  • 2 reacties
  • 346 Bekeken

Ik (en mijn directe omgeving overigens) erger mij mateloos aan die bloedirritante reclame met straattaal van de Unlimited campagne. Is het soms de bedoeling van T-Mobile dat de jeugd dat gaat overnemen? Wij proberen onze kinderen op te voeden met ABN (Algemeen Beschaafd Nederlands) en vervolgens komt dit bedrijf hier mee op de proppen.


Lekkere  bijdrage voor de maatschappij leveren jullie zo! Straks spreekt ieder kind op zo een kansloze manier als die kneus van een rapper in de reclame.

Voor ons juist een reden om nooit naar T-mobile over te stappen.

eric 9 maanden geleden

Nomineer ze voor de loden leeuw! 😀

Tja, het is dus een opvallende reclame, en daar is het natuurlijk om te doen. De manier waarop T-mobile klanten aanspreekt is vrij direct met JE , maar dat geeft ook een minder afstandelijk gevoel als U.

Ik kan me voorstellen dat niet iedereen dat zo zou doen, gelukkig kun je vrij veel online doen tegenwoordig en dan is het zo ie zo wat afstandelijker.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Nomineer ze voor de loden leeuw! 😀

Tja, het is dus een opvallende reclame, en daar is het natuurlijk om te doen. De manier waarop T-mobile klanten aanspreekt is vrij direct met JE , maar dat geeft ook een minder afstandelijk gevoel als U.

Ik kan me voorstellen dat niet iedereen dat zo zou doen, gelukkig kun je vrij veel online doen tegenwoordig en dan is het zo ie zo wat afstandelijker.

Reputatie 7
Badge +1

Hoewel ik me niet zo zeer stoor aan de taal, is het in mijn ogen wel veruit de aller slechtste commercial welke de afgelopen jaren is uitgezonden, als ik de commercial van KPN b.v. een 7 zou geven dan kreeg die van  T-Mobile nog geen 2 als rapportcijfer.

Die rapper heeft waarschijnlijk voor een appel en ei zijn werk gedaan, vandaar dat het zo ongelooflijk slecht is

Reageer