Goedemorgen Odido community,
Ik zit net twaalf dagen bij Odido met glasvezel en er is gelijk al een storing, hiervoor bij Ziggo in 4 jaar tijd geen dag storing gehad.
Nou weet ik dat Odido nauwelijks tot geen technisch personeel in dienst heeft en alles regelt via contracten en service providers maar ik was benieuwd naar jullie ervaringen...
Ligt het er vaak uit en hoelang duurt dat gemiddeld? En weet iemand over er compensatie is voor getroffen klanten?
Zie updates hieronder die dus op de community te vinden waarom is er niet gewoon een open storing pagina?
[20-03-2024/9:24] We ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met Internet, TV en Vast Bellen in regio Utrecht. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte.
Update [20-03-2024/15:34] Het onderzoek is nog in volle gang. Zodra er een concrete update is, plaatsen we deze meteen!
Update [20-03-2024/20:45] Ons team is samen met de leverancier bezig de oorzaak te achterhalen. We doen er alles aan dit zo snel mogelijk op te lossen.
Update [21-03-2024/08:08] We wachten momenteel op een update. Het onderzoek gaat op de achtergrond verder. Zodra er inhoudelijke informatie is, delen we dit direct in dit topic.
Update [21-03-2024/11:00] Er is een monteur onderweg naar de locatie om dit samen met de beheerder op te lossen.