Kan geen abonnement toevoegen aan mijn account

  • 3 September 2023
  • 8 reacties
  • 394 Bekeken

Ik heb een T-Mobile Thuis abonnement afgesloten. Echter krijg ik steeds een foutmelding wanneer ik deze wil toevoegen aan mijn account. Zie afbeelding hieronder. Ik krijg de foutmelding nadat ik mijn geboortedatum heb ingevoerd. Graag hoor ik hoe ik hier nu mee verder kan zodat ik alvast mijn gegevens in kan zien en eventuele wijzigingen door kan geven.

 

Tommie van Odido 8 maanden geleden

Hey @ruben444, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben meteen voor je gaan kijken en ik zie dat je order niet doorkomt. Dit komt omdat er een actief abonnement is op je adres onder een andere naam. Kan dit kloppen? Ik zoek dit graag verder voor je uit, zou je mij jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van het rekeningnummer waar het abonnement op is afgesloten kunnen sturen in een privébericht?

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey @ruben444, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben meteen voor je gaan kijken en ik zie dat je order niet doorkomt. Dit komt omdat er een actief abonnement is op je adres onder een andere naam. Kan dit kloppen? Ik zoek dit graag verder voor je uit, zou je mij jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van het rekeningnummer waar het abonnement op is afgesloten kunnen sturen in een privébericht?

Hoi @Tommie van Odido , het kan inderdaad zo zijn dat de huidige huurder ook een T-Mobile abonnement heeft. Toch zou ik graag z.s.m. na mijn verhuizing mijn T-Mobile Thuis abonnement gebruiken. Ik heb je een persoonlijk bericht gestuurd met de gevraagde gegevens.

Ik heb t-mobile internet en TV, en een Tele 2 Mobiel abbonnement. 
Wanneer ik inlog op Odido zie ik alleen mijn Internet en TV abbonnement, en het lukt mij niet om die mijn Mobiel internet abbonnement toe te voegen. Ik krijg steeds een fout melding

Hoop dat jullie mij kunnen helpen

Reputatie 7
Badge +9

Hey @ruben444, bedankt voor je snelle reactie en privébericht. Dit is een duidelijk verhaal, de huidige bewoner heeft inderdaad ook bij ons een abonnement. Ik heb je order door laten lopen! Zou je opnieuw kunnen proberen je abonnement te kunnen koppelen? 

 

Hi @Tissink90, goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Al je gegevens kloppen dus dit zou gewoon moeten kunnen. Zou je een screenshot kunnen sturen van de foutmelding die je krijgt? Daarnaast heb ik je Odido Internet + TV Abonnement ontkoppeld. Kan je beide abonnementen opnieuw koppelen? Lukt het nu? 

 

Hey @ruben444, bedankt voor je snelle reactie en privébericht. Dit is een duidelijk verhaal, de huidige bewoner heeft inderdaad ook bij ons een abonnement. Ik heb je order door laten lopen! Zou je opnieuw kunnen proberen je abonnement te kunnen koppelen? 

 

Hi @Tissink90, goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Al je gegevens kloppen dus dit zou gewoon moeten kunnen. Zou je een screenshot kunnen sturen van de foutmelding die je krijgt? Daarnaast heb ik je Odido Internet + TV Abonnement ontkoppeld. Kan je beide abonnementen opnieuw koppelen? Lukt het nu? 

 



 

 

Hey @ruben444, bedankt voor je snelle reactie en privébericht. Dit is een duidelijk verhaal, de huidige bewoner heeft inderdaad ook bij ons een abonnement. Ik heb je order door laten lopen! Zou je opnieuw kunnen proberen je abonnement te kunnen koppelen? 

Hoi @Tommie van Odido, het is gelukt om het abonnement te koppelen en ik kan nu een afspraak maken met Guidion. Echter is de datum van bestelling nu 20 september en dat is ook de datum dat de verbinding actief wordt (zoals ik begrijp): Kan dit vervroegd worden? Want ik woon er al vanaf 16 september, dus ik zou dan graag z.s.m. internet hebben, door mijzelf of door Guidion geïnstalleerd.

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Tissink90, is deze screenshot nadat ik het abonnement ontkoppeld heb?

 

@ruben444 ik ben blij om te horen dat het nu gelukt is! Omdat het gaat om een migratie en de order al te ver is doorgelopen kan ik de wensdatum jammer genoeg niet meer aanpassen. 20 september is het vroegst dat dit kan plaatsvinden.

Het is inmiddels gelukt. Dank

Reageer