Kan geen internet abonnement toevoegen aan mijn Odido

  • 2 November 2023
  • 3 reacties
  • 19 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Beste Odido,

Ik kan helaas geen bestaande internet abonnement toevoegen aan mijn Odido. Er wordt aangegeven dat het opgegeven adres niet klopt.

Kan iemand mij hierbij helpen.

Alvast bedankt!

Tommie van Odido 5 maanden geleden

Hoi @Dimas S , welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben meteen voor je gaan kijken en zag dat je initialen en geboortedatum niet overeenkomen. Dit heb ik aangepast en je mobiele abonnement ontkoppeld. Als het goed is moet je nu beide abonnementen kunnen koppelen. Doe dit voor de zekerheid in een webbrowser. Kan je mij een terugkoppeling geven of het nu wel werkt? Alvast bedankt!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @Dimas S , welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben meteen voor je gaan kijken en zag dat je initialen en geboortedatum niet overeenkomen. Dit heb ik aangepast en je mobiele abonnement ontkoppeld. Als het goed is moet je nu beide abonnementen kunnen koppelen. Doe dit voor de zekerheid in een webbrowser. Kan je mij een terugkoppeling geven of het nu wel werkt? Alvast bedankt!

Hoi @Dimas S , welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben meteen voor je gaan kijken en zag dat je initialen en geboortedatum niet overeenkomen. Dit heb ik aangepast en je mobiele abonnement ontkoppeld. Als het goed is moet je nu beide abonnementen kunnen koppelen. Doe dit voor de zekerheid in een webbrowser. Kan je mij een terugkoppeling geven of het nu wel werkt? Alvast bedankt!

Hi Tommie,

Ik heb het abonnement kunnen toevoegen, dank je daarvoor!
Ik kan nu helaas niet inloggen op het tmobile thuis portaal.
Kan je mij hierbij helpen? Alvast bedankt!

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @Dimas S, super fijn dat het is gelukt! Ik kijk graag met je mee. Kun je het proberen in een webbrowser met deze link: Log in op je persoonlijke Mijn Odido account. Alvast bedankt! Groetjes, Ishana

Reageer