Beantwoord

Kan glasvezelpakket niet toevoegen aan account

  • 7 December 2023
  • 2 reacties
  • 36 Bekeken

Reputatie 2

Goedenavond,

Ik ondervind problemen met het toevoegen van mijn glasvezel pakket aan 'Mijn Odido'. Het adres etc wordt correct herkend, echter na het invoeren van de code die ik via de mail krijg toegestuurd krijg een foutmelding. Dit is al ruim een maand het geval.

Ik zag meerdere threads hierover, maar volgens mij is het de bedoeling dat ik er zelf even eentje bij aan maak ipv andermans threads te 'vervuilen’ :)

Alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door Teresa van Odido 8 December 2023, 14:28

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +2

@sanderth3 Goed dat je een eigen topic hebt aangemaakt. Ik help je graag verder! Je kunt alleen een account koppelen als deze op dezelfde naam staan, is dit bij jou het geval? We kunnen dit controleren door te kijken of de voorletters, geboortedatum en postcode + huisnummer overeenkomen. Wil je mij in een privébericht het 06-nummer waar het omgaat, naam, geboortedatum,  postcode + huisnummer en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer sturen? Dan kijk ik gelijk met je mee!

Mochten de abonnementen niet op dezelfde naam staan, dan kun je deze niet koppelen. Je moet dan aparte accounts aanmaken, met aparte e-mailadressen.

Reputatie 2

Ik heb je een bericht gestuurd!

Reageer