-
-
heeft eerste post geplaatst
-
1 reactie
ik heb nu al een paar weken problemen met de kwaliteit van het tv beeld.
Dagelijks meet ik de internet snelheid en er zijn dagen waar de meting aangeeft dat nog geen 30MBs gehaald kan worden. Enkele dagen meet ik wel 100 MBs maar ik heb een abonnement voor 400MBs download.
Ik heb kopieën van de metingen opgeslagen dus kan het bewijzen.
Omdat ik ook nooit iemand van ODIDO via telefoon kan bereiken wil ik graag mijn abonnement beëindigen. Ik ga ervan uit dat ODIDO contract breuk heeft veroorzaakt en daarom wil ik zonder kosten mijn abonnement beëindigen. Kan dat zonder dat ik boete moet betalen?
Hi @aschwarz, welkom op onze Community!
Wat @eric zegt klopt. Je dient ons namelijk 30 dagen de tijd te geven om het voor je op te lossen. Lukt dit niet? Dan mag je het contract inderdaad kosteloos opzeggen. Ik ben nu wel erg benieuwd naar jouw verbinding. Ik los het namelijk graag voor je op. Zou je een volledige speedtest bekabeld kunnen aanleveren? Dan kunnen wij een onderzoek doen naar de glasvezellijn en dit hopelijk voor je oplossen!
De instructies hiervoor vind je op onze website.
Volg alle stappen alsjeblieft zorgvuldig, graag de screenshots in het topic delen in plaats van naar onze e-mail. Een aanvraag met ontbrekende stappen kunnen we niet in behandeling nemen.
Bekijk origineel