Kan internet+tv niet koppelen aan Mijn Odido account

  • 26 February 2024
  • 1 reactie
  • 13 Bekeken

Ik kan mijn internet abbonnement niet koppelen aan het account van mijn telefoon abbonnement . Waarschijnlijk komt dit omdat de leeftijd niet overeenkomt van beide abbonementen. Ik krijg een melding dat er geen abbonnement is gevonden op mijn adres. Hiervoor had ik mijn telefoon bij tele2 en internet bij t-mobile en moest 1 van de 2 accounts verwijderen.

Teresa van Odido 2 maanden geleden

Welkom op onze Community! @MartenSch 

Goed dat je hierover aan de bel trekt. Het klopt dat er bij sommige iets niet goed gaat in het koppelen van de accounts in Mijn Odido, in dit topic lees je hier meer over: Hulp bij Mijn Odido account koppelen | Odido community

Ik help je graag verder, zodat je optimaal gebruik kunt maken van Mijn Odido! Wil je mij in een privébericht het 06-nummer waar het om gaat, je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer sturen? Dan kijk ik gelijk met je mee!  

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +2

Welkom op onze Community! @MartenSch 

Goed dat je hierover aan de bel trekt. Het klopt dat er bij sommige iets niet goed gaat in het koppelen van de accounts in Mijn Odido, in dit topic lees je hier meer over: Hulp bij Mijn Odido account koppelen | Odido community

Ik help je graag verder, zodat je optimaal gebruik kunt maken van Mijn Odido! Wil je mij in een privébericht het 06-nummer waar het om gaat, je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer sturen? Dan kijk ik gelijk met je mee!  

Reageer