Beantwoord

Kan mijn rekening niet betalen.

  • 26 July 2022
  • 5 reacties
  • 93 Bekeken

Wil graag mijn rekening betalen maar er gebeurd niets…

Is verkeerd, moet bij T-mobile thuis zijn… sorry

 

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 27 July 2022, 09:54

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @obsesjohn, welkom op de Community! 🙋‍♂️

Op dit moment heb jij geen openstaande facturen bij T-Mobile voor thuis, je hebt alles netjes betaald. Mocht je in het vervolg je facturen willen inzien, dan kun je altijd inloggen op jouw eigen My T-Mobile Thuis account: My T-Mobile Thuis | Rekeningen inzien en informatie over je abonnement

Veel plezier met jouw abonnement en bij vragen: stel ze gerust altijd, we staan voor je klaar! 

Ik begrijp het niet helemaal denk ik, ik gebruik al enkele maanden glasvezel van uw bedrijf en er is tot nu toe niets ingehouden of betaald.…

Met vriendelijke groet,

John

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @obsesjohn, bedankt voor je terugkoppeling! Ik zie dat twee facturen welke beide betaald zijn. De eerste is betaald op 26 juni 2022 en de tweede op 25 juli 2022. Wat ons betreft, is daarmee de betaling voldaan. Dit kun je trouwens ook terugzien in de My-omgeving: My T-Mobile Thuis | Rekeningen inzien en informatie over je abonnement.

Zie je hier niets van terug wanneer je je betaalrekening controleert?

Beste Jason, ik heb het gezien en het is correct wat je zei,

dank je wel voor je feedback.

En nee op je vraag of ik iets terug kan zien op My T-Mobile Thuis…..

Reputatie 7

Hoi @obsesjohn,

Thanks voor je reactie! Kan je niets inzien op My T-Mobile Thuis, omdat het inloggen niet helemaal werkt? Dit is wellicht een aanname, wat natuurlijk niet netjes is, maar we zien bij enkele klanten dat er problemen zijn met het inloggen. Check in dat geval het volgende topic: