Kan niet bij mijn gegevens

  • 25 November 2023
  • 7 reacties
  • 88 Bekeken

Sinds de overstap naar Odido kan ik niet meer bij mijn gegevens, instellingen en abo's in de app. Voorbeeld  ik viaplay activeren dus da's lastig als je nergens bij kan, maar de rekeningen lopen wel door.

Bij tmobile werkte de app perfect, nu blokt iets mij de hele tijd af en kan ik geen account aanmaken.

Klantenservice gebeld, moet van alles gebeuren, waar mijn vrouw ook bij moet zijn, daar zal wel de kruks zitten, die had een tele2 abo met een telefoon.

Maar in mijn optiek, reset de hele handel en laat mij gewoon zelf opnieuw inloggen, dit schiet niet op.

Is hier nou geen makkelijke oplossing voor? 

 

 

Tommie van Odido 5 maanden geleden

Hi @sjorsvbaal, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben meteen voor je gaan kijken en je zou je abonnementen gewoon moeten kunnen koppelen? Waar loop je precies tegen aan? Kan je alle stappen wat je uitvoert opschrijven en dit doorsturen? Dan krijg ik een beter beeld en hopelijk kan ik het dan voor je oplossen. Alvast bedankt. 

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @sjorsvbaal, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben meteen voor je gaan kijken en je zou je abonnementen gewoon moeten kunnen koppelen? Waar loop je precies tegen aan? Kan je alle stappen wat je uitvoert opschrijven en dit doorsturen? Dan krijg ik een beter beeld en hopelijk kan ik het dan voor je oplossen. Alvast bedankt. 

Dank voor je reactie.

 

Ik zie dat mijn account is gekoppelt of overgenomen is aan die van mijn vrouw gsm abonnement. Was een oud tele2 abonnement.

Abo's toevoegen tv, internet, viaplay lukt niet, ik denk dat dat komt dat dit account niet op mijn naam staat. 

 

Hoe krijg ik het voor elkaar, dat ik bij mijn tv, internet abonnement kan komen en die van vrouw daaraan toevoeg.

 

Ik wacht uw antwoord af.

 

Groet

Sjors

Reputatie 7
Badge +9

Hey @sjorsvbaal, dat klopt helemaal. Je dient een eigen account aan te maken of het mobiele abonnement van jouw vrouw op jouw naam te zetten. Dit kan door middel van een contractovername. Daar kan ik je niet mee helpen maar een collega van mij wel. Het makkelijkste is om een nieuw account aan te maken. 

Beste,

 

Email gewist in mijn vrouw haar account en van nul af aan nieuw account aangemaakt.

 

Ik kwam ver, geloof ik, maar dit is het scherm waar ik op vastloop.

 

misschien kan je er iets mee.

 

Gr

Sjors

 

 

Na meerdere keren contact te hebben  gehad met vriendelijke medewerkers/td'ers, blijkt mijn probleem niet op te lossen te zijn. Ergens in de transitie is iets niet goed gegaan, ofwel helaas pindakaas. Beterschap is beloofd. 

 

Dit betekend dat ik niet meer bij mijn gegevens kan, wat ik wel kon bij tmobile.

 

Laat ik dit nou juist makkelijk en praktisch vinden. 

 

Vooropgesteld ben ik tevreden met wat ik heb, maar het hierboven vernoemde vind ik niet prettig en ben natuurlijk verder aan het kijken noodgedwongen. 

 

Misschien als er een medewerker meekijkt, is er toch nog een oplossing.

Wie weet.

 

Groet,

Sjors

 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @sjorsvbaal, zoals ik eerder al heb vermeld is het niet mogelijk om abonnementen aan elkaar te koppelen die op een andere naam staan. Dus je hebt dan één los account voor je Internet + TV abonnement en één los account voor het mobiele abonnement van je vrouw. Je kunt ook het abonnement overnemen en dan kun je ze wel koppelen.

Ai, dat station was ik allang gepasseerd, check intern dossier.

Nieuw account, internet/tv abo onkoppelbaar. 

Zeer bijzondere situatie volgens technische dienst. 

Probleem blijft, ondanks alle inspanningen, helaas 

 

Reageer