Kan niet meer inloggen op mijn odido

  • 12 September 2023
  • 5 reacties
  • 567 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Na het ontkoppelen van mijn T-Mobile (Odido) account kan ik niet meer inloggen. Zelfs na het opvragen van mijn wachtwoord lukt het niet meer om in te loggen. Dit probleem ontstond nadat ik probeerde mijn Tele2 account eraan te koppelen. Nu kan ik helemaal niet meer inloggen.

Tommie van Odido 7 maanden geleden

Hi @MTB2000, welkom op onze Community!

We willen natuurlijk dat je al je abonnementen kunt inzien. Wat mij is opgevallen is dat je oude Internet + TV abonnement nog gekoppeld was aan Mijn Odido. Deze hebben we nu ontkoppeld. Lukt het nu om in te loggen met: m***@*********reden.nl en je abonnementen te koppelen? Zo niet, kun je proberen om met hetzelfde e-mailadres een nieuw account te maken en daarna je abonnementen te koppelen. Als het goed is zou dat dan moeten werken!

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @MTB2000, welkom op onze Community!

We willen natuurlijk dat je al je abonnementen kunt inzien. Wat mij is opgevallen is dat je oude Internet + TV abonnement nog gekoppeld was aan Mijn Odido. Deze hebben we nu ontkoppeld. Lukt het nu om in te loggen met: m***@*********reden.nl en je abonnementen te koppelen? Zo niet, kun je proberen om met hetzelfde e-mailadres een nieuw account te maken en daarna je abonnementen te koppelen. Als het goed is zou dat dan moeten werken!

Hi ​​​@Tommie van Odido ,

Ik heb een nieuw account aangemaakt met een ander e-mailadres. Ik heb mijn mobiele abonnement kunnen koppelen, maar het lukt me niet om mijn internetabonnement te koppelen. Er staat dat het opgegeven adres niet bekend is. 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @MTB2000, het lukt ons ook niet om het werkend te krijgen. We hebben het daarom doorgezet naar de specialisten. Hopelijk kunnen zij dit euvel verhelpen. Wordt vervolgd! 

Al iets gehoord @Tommie van Odido ?

Reputatie 7
Badge +9

Hey @MTB2000, ik heb nog niks gehoord van de specialisten. Wel heb ik nog een blik geworpen en zag ik dat de geboortedatum niet overeenkwamen met beide abonnementen. Dit heb ik nu aangepast, zou je het nog een keer kunnen proberen te koppelen? Ik heb alles weer ontkoppeld. Theoretisch gezien klopt nu alles en zou je het moeten kunnen koppelen. Zo niet, kun je dan aangeven welke foutmelding je krijgt?  

Reageer