klacht indienen

  • 12 April 2023
  • 1 reactie
  • 131 Bekeken

Sorry hoor T-Mobile, maar wat jullie mij nu flikken is echt niet normaal. Het gaat om mijn vader, die is afgelopen januari overleden. Vrijwel direct heb ik als oudste zoon contact met jullie gehad, voor het overzetten van zowel zijn mobiele abonnement als zijn T-Mobile Thuis abonnement op mijn moeders naam. Met het invullen van een overzetformulier op 2 februari, zou het allemaal zo geregeld zijn kreeg ik te horen. Nou mooi niet dus!  
 

Na ontzettend veel gedoe en tientallen telefoontjes met jullie te hebben gepleegd, omdat er klaarblijkelijk vanalles mis leek te gaan, is mijn vaders mobiele abonnement eind maart pas omgezet! Niet dat het wachten, of het spreken met meerdere medewerkers die mij beloven terug te bellen en dat vervolgens niet doen, het ergste is. Maar wel het feit dat zijn T-Mobile Thuis abonnement tot op de dag van VANDAAG nog steeds niet is omgezet! Ik heb tussendoor van één van de medewerkers zelfs het nummer van Closure gekregen om ZELF na te vragen wat de status is. Closure is een derde partij die dergelijke zaken voor jullie regelt, dan is het toch gewoon idioot dat ikzelf daar achteraan moet gaan….

Nou ja het ergste moet nog komen, vanuit Closure kreeg ik te horen dat alles geregeld was maar dat er wel een nieuwe terugkoppeling naar T-Mobile terug moest, de dame in kwestie gaf aan dat ze dat direct voor me ging regelen en dat het binnen enkele dagen, na alle ellende en gedoe, geregeld zou zijn. 
 

Nou weer mooi niet dus!! Dat gesprek vond plaats op 27 maart. Omdat ik tot de dag van vandaag, nog steeds niets had gehoord, belde ik wederom T-Mobile op. En wat kreeg ik tot mijn verbazing nu te horen. Dat het ik overzetformulier maar weer opnieuw in diende te vullen, omdat T-Mobile zelf niet kan zien waar het mis gaat! Ongelofelijk… echt ongelofelijk… 

Ik heb nog gevraagd of ik met een manager kon spreken, omdat ik deze gang van zaken gewoonweg echt absurd vind, maar dat was absoluut niet mogelijk…

Mijn vader en ons verdere gezin zitten al jaren bij T-Mobile, met zowel mobiele abonnementen als Internet Thuis. Nooit problemen of gedoe met ze gehad. Maar dit maakt echt het vertrouwen in één keer volledig KAPOT…

Wat een vreselijke manier om zo met trouwe klanten om te gaan. Om ook sommige zaken in perspectief te kunnen plaatsen, we hebben al die tijd niet contact gehad om een nieuw abonnement met nieuw toestel af te sluiten…(zeer cynische toon)

 

 

 

 

Tommie van Odido 1 jaar geleden

Hoi @Luc333, allereerst gecondoleerd met dit enorme verlies. 

Bedankt voor het delen van je ervaring. Ik ben deze werkwijze niet gewend van mijn collega's. Ik wil dit graag voor je rechtzetten en zal er alles aan doen tot het is opgelost!

Het enige wat ik van je nodig heb is de postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van het rekeningnummer waar het abonnement op staat. Wil je dit in een privébericht naar mij sturen? Dan kan ik met je meekijken en ga ik mijn best doen om dit voor je op te lossen!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @Luc333, allereerst gecondoleerd met dit enorme verlies. 

Bedankt voor het delen van je ervaring. Ik ben deze werkwijze niet gewend van mijn collega's. Ik wil dit graag voor je rechtzetten en zal er alles aan doen tot het is opgelost!

Het enige wat ik van je nodig heb is de postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van het rekeningnummer waar het abonnement op staat. Wil je dit in een privébericht naar mij sturen? Dan kan ik met je meekijken en ga ik mijn best doen om dit voor je op te lossen!

Reageer