Beantwoord

Klantbenadering hoezo?

  • 27 June 2023
  • 10 reacties
  • 273 Bekeken

  • is een Top Poster
  • 5 reacties

waarom krijg ik een voordeelaanbieding voor verlenging abonnement alleen via telefoon en niet per mail? ik wil weten waar ik ja tegen zeg en doe dat niet via een call center medewerker!; je wordt doodgegooid met mails van T mobile, maar blijkbaar kan dat alleen met reclame  en  niet voor een fatsoenlijke klantbenadering

icon

Beste antwoord door Tommie van Odido 28 June 2023, 16:04

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +14

De telefonische benadering is één van de kanalen waarmee je kunt verlengen. Als je persoonlijk contact niet op prijs stelt kun je ook via je my-tmobile verlengen. Dan staat je aanbod direct voor je neus en krijg je ook direct de bevestiging te zien!

 

Dan krijg u een ander scherm dan ik; ik heb alle opties geprobeerd maar krijg geen link met ‘verlengen’ of heeft dit te maken dat contract nog loopt tot 15-10? 
 

Reputatie 7
Badge +14

Je krijgt 4 maanden voor afloop van een contract de mogelijkheid van verlengen. Dat zou bij jou er dan al moeten zijn. Of is het 15-10-204?

Ga eens naar de abonnementen pagina. Daar staan de details incl. wanneer je kunt verlengen, bij mij is dat op 21 juni.

 

Blijkbaar zit ik bij een ander t mobile dan u; want ook die link geeft geen optie zoals u laat zien; en het is toch vreemd dat ik moet speuren naar een linkje terwijl jullie via een eenvoudige mail mij van eea op de hoogte kunnen brengen? Ik onthoud niet alle contracten! 

Reputatie 7
Badge +14

Tja, misschien heb je dan geen t-mobile abonnement? Als je jouw telefoonnummer in je forumprofiel zet dan kan een moderator even kijken.

Nee het gaat om internet tv en vaste telefoon; daar werd ik ook voor benaderd 

Ik heb mijn nummer toegevoegd aan profiel en ben benieuwd hoe ik simpel mijn contract kan verlengen waarbij ik wel kan zien wat voor contract ik aanga; 

Reputatie 7
Badge +14

Oh, dat is anders. Daar is geen online verlenging aanbod voor. Die abonnementen lopen na het eerste jaar gewoon door en worden maandelijks opzegbaar.

Maar waarom wordt ik dan gebeld voor een verlenging met een aantrekkelijke korting of is dat fake? En als dat laatste waar is dan lijkt het me goed dat T mobile klanten daarvoor waarschuwt! 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Izak, welkom op onze Community!

Het kan soms voorkomen dat wij de klant opbellen om te verlengen, echter gebeurt dit niet heel vaak. Wij laten de klant dit vaak zelf beslissen en je ontvangt hier dan een e-mail van. Ik kan nergens in mijn systeem zien dat er gebeld is, maar dit hoeft niet te betekenen dat wij het niet waren. Je kan altijd aan de persoon vragen via waar hij belt. Als je het echt niet vertrouwd, altijd ophangen en het nummer blokkeren!

Reageer