Beantwoord

klantenservice weggedrukt

  • 25 May 2023
  • 8 reacties
  • 103 Bekeken

Zojuist belde ik met de klantenservice. Zoals altijd is er een bandje dat de wachttijd langer is dan ik gewend ben. Nou dat valt wel mee hoor want ik heb nog nooit meegemaakt dat de wachttijd minder dan een kwartier is.

 

Na ruim een kwartier krijg ik iemand aan de lijn. Ik leg het probleem uit, de medewerker weet de oplossing niet. Hij zegt dat hij het even navraagt. Vervolgens blijft het ongeveer 15 minuten stil. Daarna wordt de verbinding verbroken.

 

Dat is natuurlijk niet acceptabel. Ik wil hier een klacht over indienen en dan wil ik vervolgens horen wat er met mijn klacht is gedaan, hoe t-mobile gaat voorkomen dat iemand anders dit nog eens overkomt en hoe mijn probleem opgelost gaat worden. En alstublieft geen smoesjes over per ongeluk storing in de lijn, als er per ongeluk storing is in de lijn bel je zelf terug naar de klant om het gesprek voort te zetten, dat is geen hogere wiskunde. Er is nummerweergave en t-mobile heeft mijn nummer. Dit is gewoon iemand die het gesprek wegdrukt en dat is niet hopelijk niet wat t-mobile van de medewerkers verwacht. Dus ik hoor graag spoedig wat t-mobile gaat doen om dit op te lossen.

icon

Beste antwoord door Cheyenne van Odido 26 May 2023, 14:49

Bekijk origineel

8 reacties

Ik zit al jaren lang bij T-mobile, je hebt de klantenservice eigenlijk nooit nodig. Als het allemaal werkt, prima bedrijf! Maar als je ze nodig hebt, één groot drama. Slechtste klantenservice die ik ooit meegemaakt hebt. 

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @Tinus_ct2, ik begrijp je reactie volledig! Ik wil je echt graag verder helpen, laat je me weten waar ik je mee kan helpen? Groetjes, Ishana

Sorry, dat is niet goed genoeg. Jullie kunnen precies zien wanneer ik met wie heb gesproken en wat die persoon over het aangekaarte probleem heeft opgeschreven en dan kunnen jullie dus ook vragen wat er is gebeurd en waarom ik niet ben teruggebeld. Ik wil dat daar concreet iets mee gedaan wordt en vage beloftes van ‘we nemen het mee’ is niet genoeg.

 

Ik doe geen zaken met bedrijven die op deze manier te werk gaan, het is niet acceptabel dus ik accepteer het niet. Dit is niet normaal. Als jullie medewerkers op het callcenter hebben zitten die op deze manier werken heeft jullie hele bedrijf er onder te lijden want iedereen die dit gebeurt is natuurlijk woest. Ook al lijkt het gemakkelijker om met de armen over elkaar niets te doen, het is in jullie eigen belang om concrete stappen te zetten om dit te voorkomen. Ik accepteer geen oplossingen waarin er geen concrete stappen worden ondernomen. Als jullie niets kunnen doen, wat helemaal niet vreemd of erg is, dan hoor ik graag hoe ik in contact kom met mensen die dat wel kunnen. Want ik verzeker je, het kan wel. En uiteindelijk is het echt de moeite waard, niet alleen voor mij maar ook voor jullie.

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @Tinus_ct2, dank voor het delen van je ervaring! Ik snap dat dit helemaal niet fijn is dus ik wil mijn oprechte excuses aanbieden. Dit is niet de bedoeling. Het gesprek valt inderdaad niet terug te halen, wanneer deze willekeurig worden opgenomen is dit enkel voor trainingsdoeleinde. Sporadische fouten in het belsysteem komen bijvoorbeeld ook voor, wanneer gesprekken totaal per ongeluk worden afgesloten. Dit probleem is bij ons bekend. Wel neem ik je feedback mee en zal deze in zijn algemeenheid worden meegenomen ter informatie.

Ik hoor dan ook ontzettend graag waar ik je mee kan helpen, ik ben er voor je!

Dank je wel, laten we de reacties dan overlaten aan de T-Mobile medewerkers die wel inhoudelijk kunnen reageren op mijn topic, het telefoongesprek met de klantenservice wat werd weggedrukt, en die me anders kunnen laten weten hoe ik in contact kan komen met iemand die dat wel kan.

Reputatie 7
Badge +14

Het bandje zegt " gesprek kan worden opgenomen....." 

Maar goed, je praat hier op een klant helpt klant forum, dus wellicht dat we je met je originele vraag nog kunnen helpen?

Dan zul je iets meer moeite moeten doen om wel te achterhalen wat er in het callcenter is gebeurd en als jij dat niet kan hoor ik graag hoe ik in contact kom met iemand die het wel kan. Want het kan natuurlijk uiteraard wel, zoals het bandje zegt ‘alle gesprekken worden opgenomen’.

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Tinus_ct2 , welkom bij de community. 

Tja, Wat er precies in het callcenter is gebeurd valt niet te achterhalen. Wat we wel kunnen proberen is om hier je vraag te beantwoorden.  Dus waarvoor zocht je contact met de klantenservice?

Reageer