Beantwoord

klantkorting 2 abbonementen

  • 14 July 2023
  • 6 reacties
  • 87 Bekeken

Hallo, 

 

Wij hadden 2 mobile abbonementen en 't mobile thuis.

 

Ik heb mijn mobiel abbonement opgezegd en nu krijgt mijn vriendin geen korting meer ondanks dat wij 2 abbonementen hebben op hetzelfde adres. 

 

Via de chat werd gezegd dat het abbonement van mijn vriendin toegevoegd moet worden bij 't mobile thuis maar dan krijg ik een melding over het opzeggen van espn. En dat willen wij niet. 

 

 

 

Hoe kan ze de korting weer terug krijgen? 

 

icon

Beste antwoord door Waqqas 15 July 2023, 11:30

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Werner1 

Staat het mobiele abonnement geregistreerd op hetzelfde adres als dat van T-Mobile thuis?

In het My T-Mobile account voor thuis en mobiel (van je vriendin) bij meer > klantvoodeel zou je de abonnementen kunnen aanmelden voor klantvoordeel indien de abonnementen zijn afgemeld voor klantvoordeel.

Ja de abbonementen staan op hetzelfde adres. Het thuis abbonement is wel een oud abbonement met gratis espn zenders. Nergens staat dat dit niet geld voor een oud thuis abbonement. Maar wij hebben de espn zenders gekregen omdat we toen tmobile thuis aan hebben geschaft. Dat was een  aanbieding. 

 

Ik had ook mijn mobiel abbonement bij 't mobile en toe kregen wij wel de korting. Toen werd er ook niks gezegd over de espn zenders. 

 

 

Reputatie 7
Badge +15

@Werner1

Waarschijnlijk waren alleen het mobiele account dat is beëindigd en het abonnement van je vriendin aangemeld voor klantvoodeel.

Je thuis abonnement heeft nog oude tarieven en voorwaarden, om je thuis abonnement aan te melden voor klanrvoordeel wordt je gevraagd om de nieuwe voorwaarden te accepteren waarbij je de ESPN zenders kan behóuden voor de prijs van nu of uitzetten, en het gratis tv kastje vervalt dan ook.

Dat slaat natuurlijk nergens op. Nergens staat vermeld dat dit alleen voor nieuwe abbonementen geldt. T mobile is bezig op deze manier klanten te verplichten extra te gaan betalen. Mijn vriendin had voor dit abbonenent gekozen voor de korting en extra gb.

Ook na de tv opdate krijgen we een nieuw tv kastje. Maar als je op wilt nemen moet je 5 euro per maand gaan betalen voor de cloud omdat je niet meer op kunt slaan op de harde schijf van het kastje. 

Ik neem aan dat jullie de korting en extra gb's aan mijn vriendin kunnen geven? 

Reputatie 7
Badge +15

@Werner1 

Je hebt recht op klantvoordeel wanneer er 2 of meer abonnementen op jouw adres staan geregistreerd en ook aangemeld voor klantvoodeel.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Werner1, je maakt gebruik van een verouder abonnement dat gestart is in 2017 en sindsdien ongewijzigd is. In de tussengelegen zes jaar zijn er drie nieuwere varianten van Klantvoordeel bijgekomen. Indien je ervoor kiest van je huidige Klantvoordeel variant gebruik te blijven maken, blijf je gebruikmaken van het Mobiel + Thuis voordeel zoals dat destijds onder contract stond. Ga je echter over op de nieuwe voorwaarden, dan schakel je om naar de huidige voorwaarden. We kunnen hier geen middenweg in vinden, ik hoop dat je dat begrijpt.

Reageer