Beantwoord

Klantvoordeel

  • 27 January 2023
  • 4 reacties
  • 75 Bekeken

Goedemiddag,

Sinds 16 Januari zijn we klant van T Mobile thuis. Er is ook een  telefoonabonnement afgesloten dus 2 abonnementen op één adres = klantvoordeel.

Helaas krijg ik alleen maar te zien dat er iets niet goed gegaan is bij het ophalen van gegevens. 

Heb hierover ook al gebeld, maar daar ben ik niets wijzer van geworden. 

Vraag me dus af of de aanmelding wel goed gegaan is 😒

 

icon

Beste antwoord door MaRinusC 31 January 2023, 09:41

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Van harte welkom! Goed dat je hierover contact met de klantenservice hebt opgenomen. Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar hun antwoord. Hier binnen de community heb ik diverse meldingen voorbij zien komen, maar de melding kon pas verholpen worden na tussenkomst van een moderator. Door hier een topic te openen heb je alvast de eerste stap gezet nu is het wachten op reactie van een moderator. Ik heb als mede-klant geen toegang tot de interne systemen dus ik vraag je om geduld.

Van harte welkom! Goed dat je hierover contact met de klantenservice hebt opgenomen. Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar hun antwoord. Hier binnen de community heb ik diverse meldingen voorbij zien komen, maar de melding kon pas verholpen worden na tussenkomst van een moderator. Door hier een topic te openen heb je alvast de eerste stap gezet nu is het wachten op reactie van een moderator. Ik heb als mede-klant geen toegang tot de interne systemen dus ik vraag je om geduld.

Hoi, ik had de vraag ook middels messenger gesteld en kreeg dit als antwoord: "ik zie dat dit een bekend probleem bij ons is. Inmiddels zijn wij hard bezig met een oplossing  en de verwachting is dat dit binnen enkele weken geïmplementeerd zal worden".

Over dat laatste ben ik eerlijk gezegd wel wat sceptisch. Ik had nl ook al gezien dat dit probleem vaker is voorgekomen. M.a.w: Het speelt al langer 🤔

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @MaRinusC, dat kan ik inderdaad volledig bevestigen! De verwachting is dat wij volgende week een fix hiervoor kunnen lanceren. Omdat het onzeker is of de fiks volledig werkt voor alle klanten durven wij niet te zeggen of dit nog een aantal weken langer kan duren.

Je lijkt al goed op de hoogte. Mocht je toch een iets uitgebreide reactie van mij willen lezen over dit onderwerp dan raad ik deze reactie in dit topic aan: Problemen met Klantvoordeel activeren.

Hoe dan ook gaan wij tot op de eerste dag het klantvoordeel compenseren en werken wij met man en macht aan dé permanente oplossing!

Hoi @MaRinusC, dat kan ik inderdaad volledig bevestigen! De verwachting is dat wij volgende week een fix hiervoor kunnen lanceren. Omdat het onzeker is of de fiks volledig werkt voor alle klanten durven wij niet te zeggen of dit nog een aantal weken langer kan duren.

Je lijkt al goed op de hoogte. Mocht je toch een iets uitgebreide reactie van mij willen lezen over dit onderwerp dan raad ik deze reactie in dit topic aan: Problemen met Klantvoordeel activeren.

Hoe dan ook gaan wij tot op de eerste dag het klantvoordeel compenseren en werken wij met man en macht aan dé permanente oplossing!

Goedemorgen Cal, inmiddels is ons Klantvoordeel geactiveerd 👍

Dank voor je reactie

Reageer