Beantwoord

Klantvoordeel blijft na verhuizing op Nog even geduld...

  • 10 January 2024
  • 7 reacties
  • 74 Bekeken

Hallo Odido!

Afgelopen juli ben ik met mijn gezin verhuisd en begin augustus is mijn Odido Internet geactiveerd op het nieuwe adres. Mijn vrouw en ik hebben allebei een Ben mobiel abonnement en hadden hier voor de verhuizing klantvoordeel mee in combinatie met Odido. Na de verhuizing is het klantvoordeel bij Odido komen te vervallen, hoewel de Ben abonnementen onderling wel klantvoordeel opleveren.

In Mijn Odido staat:

Nog even geduld...

Je aanmelding is verstuurd en wordt verwerkt. Zodra dit is verwerkt, word je toegevoegd aan Klantvoordeel. Je ziet hier dan je Klantvoordeel overzicht met alle leden.

Vanwege de drukte van de verhuizing en het maandbedrag dat hetzelfde bleef doordat we de eerste 4 maanden na de verhuizing 5 euro korting kregen hadden we niet in de gaten dat we het klantvoordeel kwijt waren. Het viel pas op toen het maandbedrag hoger werd na het wegvallen van de korting van 4 maanden.

Mijn vragen:

  • Kan het klantvoordeel weer geactiveerd worden op ons Odido internet abonnement?
  • Kunnen de 4 maanden die we 5 euro klantvoordeel (= 20 euro) hebben misgelopen waar we in principe wel recht op hadden misschien nog vergoed worden?
icon

Beste antwoord door Ben1234 18 January 2024, 14:11

Bekijk origineel

7 reacties

off-topic: het lukte mij meerdere keren niet om dit topic te starten, dat leek te komen doordat ik tags had toegevoegd aan de vraag. Toen ik de tags weg had gehaald kon ik het topic wel starten.

Reputatie 7
Badge +5

Hi @Ben1234, goed topic! Ik heb dit meteen gecheckt. Het lijkt inderdaad alsof wij dienen we te wachten tot Klantvoordeel zichzelf kan activeren. Het gaat om Ben abonnementen, kun jij daarom voor mij checken of de adressen binnen dit abonnement goed staan en overeenkomen met je huidige adres? Dit is super belangrijk, anders kan Klantvoordeel zich niet activeren. En begrijp ik het goed dat Klantvoordeel op de Ben abonnementen wel actief is? Gaat dit inderdaad om het nummer wat eindigt op 89? Ik hoor het graag van je!

Ik kijk naar de vergoeding zodra Klantvoordeel aanstaat. Dan hebben we gelijk de gehele periode te pakken!

Hoi @Cheyenne van Odido, bedankt voor je reactie en het uitzoeken. Hier de antwoorden op je vragen:

  • Mijn vrouw en ik hebben in onze Ben omgevingen gecontroleerd wat het adres daar is en die staan op hetzelfde adres als ons Odido internet abonnement.
  • Je begrijpt goed dat mijn vrouw en ik op onze Ben abonnementen wel Klantvoordeel actief hebben.
  • Mijn nummer eindigt inderdaad op 89.

Ik probeerde vanuit mijn Ben omgeving op de Klantvoordeel pagina het Odido abonnement toe te voegen en kreeg daar dit scherm voor me:

 

Reputatie 6
Badge +2

@Ben1234 Dank je wel voor je duidelijke terugkoppeling! Ik heb gelijk een ticket aangemaakt naar de afdeling die over het Klantvoordeel gaat. Ik weet zeker dat zij dit voor jou kunnen oplossen! Houd er rekening mee dat de verwerkingstijd ongeveer 14 werkdagen is. Zodra het is opgelost, zet ik gelijk een vergoeding in het systeem voor de periode dat je geen voordeel hebt kunnen ontvangen. 

@Teresa van Odido gisteren kreeg ik via email de bevestiging dat Klantvoordeel bij mijn Odido internet abonnement is geactiveerd, dat ging dus mooi vlot. Bedankt voor het regelen! Is nu ook duidelijk voor welke periode ik geen voordeel heb kunnen ontvangen?

Reputatie 6
Badge +2

@Ben1234 Super om te lezen dat je de bevestigingsmail hebt ontvangen!

Ik ben direct het systeem voor je ingedoken om uit te zoeken om welke periode het gaat. Je hebt voor het laatst het Klantvoordeel ontvangen op de factuur van juli. Gezien de factuur van januari al is opgemaakt, is het Klantvoordeel hier nog niet op te zien. Vanaf februari vind je dit terug op jouw factuur. Ik heb direct de vergoeding (€30) van het gemiste Klantvoordeel in het systeem gezet. Je ontvangt hierover een e-mail ter bevestiging.  Dit zal worden verrekend met een volgend factuur. Gezien de factuur voor januari al is opgemaakt, vermoed ik dat dit met de factuur van februari zal zijn. 

@Ben1234 Super om te lezen dat je de bevestigingsmail hebt ontvangen!

Ik ben direct het systeem voor je ingedoken om uit te zoeken om welke periode het gaat. Je hebt voor het laatst het Klantvoordeel ontvangen op de factuur van juli. Gezien de factuur van januari al is opgemaakt, is het Klantvoordeel hier nog niet op te zien. Vanaf februari vind je dit terug op jouw factuur. Ik heb direct de vergoeding (€30) van het gemiste Klantvoordeel in het systeem gezet. Je ontvangt hierover een e-mail ter bevestiging.  Dit zal worden verrekend met een volgend factuur. Gezien de factuur voor januari al is opgemaakt, vermoed ik dat dit met de factuur van februari zal zijn. 

 

Super, bedankt voor de hulp!

Reageer