klantvoordeel koppeling Mijn Odido

  • 20 September 2023
  • 1 reactie
  • 41 Bekeken

Hoi hoi!

Probleempje hier! Vanmorgen hier ook al contact over gehad via telefoon, maar na eigen onderzoek ben ik weer een stapje verder gekomen. Ik had tele2 en tmobile thuis (beide Odido nu). Ik moest van beide een apart email invullen voor de inlog op de app. Sinds mijn nieuwe abonnement in is gegaan (eergister) registreert hij alleen niet meer dat beide abo’s bij elkaar horen voor het klantvoordeel. Hij geeft aan dat het 2 aparte klantvoordeelgroepen zijn en dat deze ontkoppeld moet worden, alvorens zij opnieuw weer kunnen worden samengevoegd. Helaas lukt mij dit niet. Kan iemand mij hiermee helpen? Het lijkt erop dat hij daarom de korting niet pakt. 
 

Alvast bedankt!

 

Groet, Vivian de Beer

Jason van Odido 6 maanden geleden

Goedemorgen @Viviandebeer, welkom op de Odido Community! 🙋‍♂️

Sorry voor mijn veel te late reactie. Jouw topic was tussen wal en schip beland in een onbestemd sub-forum. Dit heb ik nog kunnen traceren in een moderatieronde en daarom ben ik er nu pas bij!

Speelt dit probleem nog? Mocht het zo zijn, laat het me weten, dan doen we ons uiterste best om beide abonnementen handmatig te koppelen! 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Viviandebeer, welkom op de Odido Community! 🙋‍♂️

Sorry voor mijn veel te late reactie. Jouw topic was tussen wal en schip beland in een onbestemd sub-forum. Dit heb ik nog kunnen traceren in een moderatieronde en daarom ben ik er nu pas bij!

Speelt dit probleem nog? Mocht het zo zijn, laat het me weten, dan doen we ons uiterste best om beide abonnementen handmatig te koppelen! 

Reageer