Beantwoord

Klantvoordeel Meer TV keuze 7,50 korting

  • 29 December 2022
  • 7 reacties
  • 152 Bekeken

Reputatie 1

hallo,ik heb nu al een poos de espn kanaal eredivisie van 7,50 gratis via die klantvoordeel 7,50 tv pakket korting.

 

nu is mijn oog gevallen op de pakket  viaplay+espn compleet van 17,50

kan ik nu die pakket die ik al heb opzeggen en dan die 7,50 korting inzetten op de pakket viaplay+espn compleet ...dus voor 10 euro ipv 17,50??  of is dat niet mogenlijk om te switchen?

 

met vr groet

 

henk

icon

Beste antwoord door eric 29 December 2022, 09:16

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Nee helaas, die vraag is al eerder langsgekomen. Het combipakket biedt al een voordeel en je kunt niet voordeel op voordeel plakken.

Reputatie 7
Badge +14

Goedemorgen @mrtops77 Zat dat extra pakket bij een abonnement?  Wanneer heb je dat afgesloten?

Als je het abonnement gaat veranderen raak je ook de toenmalige korting kwijt.

Maar wacht even op het antwoord van de moderators. Zij kunnen precies zien hoe het zit met je abonnement en wat de mogelijkheden zijn.

Ik gok dat het niet kan! 🤭 

 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @mrtops77, leuk dat je een account hebt aangemaakt op de Community: welkom! 🎈🙋‍♂️

Ik kom het antwoord van Eric bevestigen: het is inderdaad niet mogelijk om jouw tv-voucher ter waarde van € 7,50 in te zetten op de combibundel Viaplay + ESPN. Dit komt doordat die bundel al met korting uitgegeven is. 

Hopelijk kun je een ander mooi pakket met korting toevoegen aan jouw abonnement. Zelf heb ik jarenlang plezier gehad van de Entertainment bundel; misschien is dat ook een leuk tv-pakket voor jou: Unlimited & Entertainment | T-Mobile

Reputatie 1

thnxss allemaal voor de uitleg 

Reputatie 7

Hi @mrtops77, mocht je nog andere vragen hebben, dan kun je hier altijd aankloppen. Voor nu alvast een heel mooi 2023! ✨

Reputatie 7
Badge +1

Zelf heb ik ook wel eens overwogen om gebruik te maken van de combinatie ESPN-Viaplay maar ga je het vervolgens bekijken wat je krijg dan zijn het vooral bij ESPN voornamelijk herhalingen en slechts een klein percentage van de zendtijd live uitzendingen, Via play heb ik niet dus weet het percentage live van hun niet.

Kijk je puur naar het gemiddelde aantal live uitzendingen van welke sport dan ook of je het mooi vind of niet maakt in dit geval niet uit dan steekt Eurosport er in mijn beleving ver boven uit.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @BeMu, ik snap dat je graag meer live-uitzendingen zou willen bekijken, maar ESPN is daarin natuurlijk sterk afhankelijk van of er op dat moment daadwerkelijk live sport uit te zenden is. 

Eurosport steekt erbovenuit omdat Eurosport een veel grotere verscheidenheid aan sporten uitzendt. Viaplay is beperkt tot F1, darts en een deel voetbal (Premier League en Bundesliga) en ESPN is beperkt tot live voetbal (Eredivisie en Primera Division bijvoorbeeld) en een kleine greep uit golf en paardensport. 

Reageer