Beantwoord

Klantvoordeel niet verrekend

  • 30 December 2022
  • 2 reacties
  • 48 Bekeken

Reputatie 1

Beste T-Mobile,

Heb na eerder contact met jullie eindelijk Klantvoordeel werkend. Activatie van Klantvoordeel was niet mogelijk door een technisch fout aan jullie kant. Echter ik ben sinds 25 oktober klant en over de maanden oktober en november heb geen Klantvoordeel ontvangen. Bij Ben loopt de Klantvoordeel wel vanaf 25 oktober… Zie ook in andere topics dat T-Mobile achteraf wel verrekend, maar bij mij is dat nog niet het geval.

Zou iemand zo vriendelijk willen zijn en deze te verrekenen, dus vanaf 25 oktober?

Met vriendelijke groet,

 

icon

Beste antwoord door Cal van Odido 31 December 2022, 10:50

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @lelieblaadje, top dat je hier een topic voor aanmaakt! Zojuist ben ik flink voor je bezig geweest en heb ik het klantvoordeel voor je gecrediteerd. Je ziet het bedrag verschijnen op de factuur van januari. Geef het gerust aan als er verder nog iets speelt. Voor nu wens ik je vooral alvast een hele mooie jaarwisseling toe! 😃

Reputatie 1

Dank je wel Cal, super dat je dit zo snel geregeld hebt! Wens je ook een gelukkig 2023!

Reageer