Beantwoord

Klantvoordeel probleem

  • 13 December 2023
  • 3 reacties
  • 30 Bekeken

Ik heb op 7 oktober een abonnement afgesloten voor glasvezel waarbij ik mijn dsl abonnement heb opgezegd. Ik zag bij de eerste facturatie dat de klantvoordeel niet was geactiveerd waarop ik heb gebeld naar de klantenservice. Dat kregen zij in eerste instantie niet geactiveerd omdat dat blijkbaar nog ergens hing bij mijn dsl abonnement welke was opgezegd, maar het zou gelijk opgepakt en geactiveerd worden.

Bij mijn telefoon abonnement had ik de klantvoordeel nog wel gewoon goed staan. Daar was niks mee aan de hand. 

Nu krijg ik een factuur voor mijn internet thuis waarbij klantvoordeel niet is meegenomen én een factuur voor mijn mobiele abonnement die opeens van 28,80 naar in de 46 euro schiet.

Ik krijg zelf nu opeens een foutmelding als ik klantvoordeel probeer te activeren terwijl het jarenlang gewoon goed is gegaan.

Kunnen jullie ervoor zorgen dat dit gewoon geactiveerd wordt en de extra kosten verrekenen? Ik word hier namelijk niet goed van.

icon

Beste antwoord door Bekir Özgül 13 December 2023, 13:36

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Hi @Bekir Özgül, geen zorgen: ik zorg er graag voor dat alles wat het klantvoordeel betreft weer helemaal rechtgezet wordt!

Ik heb direct alles voor je nagekeken en op dit moment staat het klantvoordeel helemaal goed. Dit is ook te zien in jouw Mijn Odido account! Het klantvoordeel zal dus vanaf vandaag goed berekend worden en dit wordt automatisch verrekend met de volgende factuur.

Voor de periode voor vandaag, zal ik handmatig een vergoeding voor je aanmaken. Op die manier zul je de gemiste korting alsnog ontvangen. Hier krijg je ook een bevestiging van per e-mail en de vergoeding zal met de volgende factuur verrekend worden. Na de volgende factuur is alles weer gecorrigeerd en loopt het klantvoordeel automatisch goed door! 

Hi @Nora van Odido. Bedankt voor je reactie.

Ik heb vanmiddag telefonisch contact gehad waarmee het activeren gelukkig is verholpen.

Wat betreft de vergoeding, is dit een vergoeding voor het internet thuis abonnement? Mijn mobiele abonnement is namelijk een stuk hoger uitgevallen dan wat ik zojuist als vergoeding terug kan zien in mijn mail.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Bekir Özgül, fijn om te horen dat het gelukt is!

Dit is voor je Internet + TV abonnement. Als je vragen hebt over je mobiele abonnement, dan wil ik je vragen om een nieuw topic aan te maken in de juiste categorie van Mobiel > Facturen. Nora en ik werken alleen met Internet + TV abonnementen. Veel succes! 

Reageer