Beantwoord

klantvoordeel Thuis verkeerd op factuur na vernieuwen mobiel abbonemnt.

  • 14 December 2023
  • 3 reacties
  • 44 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Na het vernieuwen van Mobiel contract klopt de laatst factuur van Thuis niet meer. 
Contact overzicht van Thuis laat wel de juiste bedrag zien. klant voordeel is toegevoegd op beide contracten, ook dat lijkt bij beide overzichten de juiste bedragen zien. 

klantenservice geeft aan dat het om een bekend probleem gaat die in onderzoek is. Ik zal wel een aantal maanden moeten wachten daarop. 

ik vind het een beetje vreemd dat ik er niets over kan vinden.

Zijn er meer mensen die hier last van hebben? Ik kan namelijk niets over een dergelijke storing. 

Ik wil eigenlijk voorkomen om een aantal maanden te wachten waarna er niets gebeurd. 
 


 

 

icon

Beste antwoord door Tommie van Odido 14 December 2023, 14:30

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @8r15am 

Wat klopt er nu niet meer op de factuur voor thuis?

Totaal bedrag is hoger. Er wordt op de specificatie vermeldt dat er een verrekening heeft plaatsgevonden van de korting die ik vorige maand had gekregen. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @8r15am, welkom op onze Community.

Dit is inderdaad een bekend issue en ik zie dat het bij jou al is rechtgetrokken. De gemiste korting zal worden verrekend op je volgende factuur! 

Reageer