Klantvoordeel weg

  • 28 January 2024
  • 5 reacties
  • 68 Bekeken

Reputatie 1

Goedendag, 

Na het stopzetten van 2 tv klantvoordeel abonnement zijn mijn abonnementskosten opnieuw berekend en 2,5 euro omhoog gegaan. Kan ik weer de originele korting ontvangen zoals op mijn laatste factuur. Dit staat los van de inflatiecorrectie. Klantnummer XXXXX

Mvg

Nils

Moderator edit: plaats geen persoonsgegevens in een openbaar bericht.

Teresa van Odido 3 maanden geleden

Welkom op onze Community! @mulder45 

Goed dat je hierover aan de bel trekt. Ik wil graag dat jij gewoon kunt genieten van de korting waar je recht op hebt. Ik help je dan ook graag verder!
Ik ben direct het systeem ingedoken en zie dat het Klantvoordeel voor zowel Internet als TV nog wel actief is. Wel zie ik dat de twee extra zenderpakketten uit het abonnement zijn verwijderd, klopt dit? Dit heeft er namelijk voor gezorgd dat het lijkt alsof het Klantvoordeel voor TV niet meer actief is. Echter geldt dit voor het zenderpakket. 

Je kunt dit opnieuw activeren door in te loggen in jouw Mijn Odido omgeving: Overzicht > Scroll naar beneden > Meer TV keuze tegoed > Activeren. Vervolgens kun je dan weer nieuwe zenderpakketten uitkiezen. 

Ik wens je alvast veel kijkplezier, geniet ervan! 😀

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Welkom op onze Community! @mulder45 

Goed dat je hierover aan de bel trekt. Ik wil graag dat jij gewoon kunt genieten van de korting waar je recht op hebt. Ik help je dan ook graag verder!
Ik ben direct het systeem ingedoken en zie dat het Klantvoordeel voor zowel Internet als TV nog wel actief is. Wel zie ik dat de twee extra zenderpakketten uit het abonnement zijn verwijderd, klopt dit? Dit heeft er namelijk voor gezorgd dat het lijkt alsof het Klantvoordeel voor TV niet meer actief is. Echter geldt dit voor het zenderpakket. 

Je kunt dit opnieuw activeren door in te loggen in jouw Mijn Odido omgeving: Overzicht > Scroll naar beneden > Meer TV keuze tegoed > Activeren. Vervolgens kun je dan weer nieuwe zenderpakketten uitkiezen. 

Ik wens je alvast veel kijkplezier, geniet ervan! 😀

Reputatie 1

Beste,

u kunt duidelijk zien dat de factuur van Januari lager is dan Februari. Het klopt dat ik de 2 zenderpakket heb stop gezet, maar dit moet geen verschil uitmaken voor de maandelijkse kosten. Kunt u aangeven waarom de factuur hoger is in februari dan in januari?

Mvg, Nils

Reputatie 7
Badge +9

Hi @mulder45, ik zie dat de TV Box vervangen is voor de Mediabox. Hierbij is de actie: Gratis Interactieve Tv Box komen te vervallen. Dit is een oude actie en kunnen we ook niet meer toepassen. Dit is omgezet in € 2,50 korting op de Mediabox. Dit zal het verschil moeten zijn! 

Reputatie 1

Hi Tommie, Dank voor de uitleg. Je kan toch gewoon 2,5 euro korting geven waar ik recht op heb. Kan mij niet voorstellen dat dit niet kan. Het feit dat ik mijn oude tv box inruil voor een nieuwe tv box moet er niet toe leiden dat mijn kortingen komen te vervallen. Ik ben niet akkoord gegaan met deze voorwaarden...

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @mulder45, ik heb het voor de zekerheid dubbel gecheckt! Maar dit is inderdaad een oude actie en dit kunnen we echt niet meer toepassen. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een fijn weekend! Groetjes, Ishana

Reageer