Koppelen abonnement lukt niet

  • 22 February 2024
  • 5 reacties
  • 30 Bekeken

Ik krijg telkens een foutmelding (‘er is een fout opgetreden, probeer het later nog eens’) wanneer ik mijn abonnement wil koppelen. Kunnen jullie dit voor me oplossen?

Nora van Odido 2 maanden geleden

Hi @croos238, krijg je deze melding als je ingelogd bent met het account met hetzelfde e-mailadres als je hier op de Community gebruikt? Aan dit account is nog geen ander abonnement gekoppeld, dus dit zou eigenlijk zonder problemen moeten gaan. Wil je me laten weten welke stappen je precies uitvoert voordat je deze foutmelding krijgt? Mocht je inloggen met een ander e-mailadres, wil je me dan in een privébericht laten weten met welk e-mailadres je inlogt? Dan kan ik hier naar kijken voor je! 

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Hi @croos238, krijg je deze melding als je ingelogd bent met het account met hetzelfde e-mailadres als je hier op de Community gebruikt? Aan dit account is nog geen ander abonnement gekoppeld, dus dit zou eigenlijk zonder problemen moeten gaan. Wil je me laten weten welke stappen je precies uitvoert voordat je deze foutmelding krijgt? Mocht je inloggen met een ander e-mailadres, wil je me dan in een privébericht laten weten met welk e-mailadres je inlogt? Dan kan ik hier naar kijken voor je! 

Hi @Nora van Odido, ik log in met dit e-mailadres. Dan klik op ‘abonnement toevoegen’ > ‘internet’. Na het invoeren van de verificatiecode krijg ik de foutmelding 

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @croos238, ik heb het meteen nagekeken! Heb je misschien je e-mailadres kort geleden gewijzigd? Ik zie namelijk dat de verificatiecode naar een ander e-mailadres gaat. Groetjes, Ishana

@Ishana van Odido ik vrees dat het daar idd misgaat. Geen idee hoe het zit, want de mails over dat er een factuur klaar staat krijg ik wel op het mailadres van dit account. Het mailadres waar de verificatiecode naar toe gaat is van mijn persoonlijke tele2 mobiele abonnement. 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @croos238, ik zag dat het abonnement gekoppeld was aan S. Nijhof. Deze koppeling heb ik verwijderd, lukt het nu om je abonnement te koppelen? 

Reageer