Beantwoord

Koppeling glasvezel abonnement aan Mijn Odido

  • 11 December 2023
  • 2 reacties
  • 22 Bekeken

Hallo,

 

Ik heb onlangs een glasvezel abonnement aangeschaft (pakket onderweg) en wil deze graag toevoegen aan MijnOdido-account, waar mijn mobiele abonnement al op staat. Wanneer ik dit echter probeer krijg ik de volgende melding (gegevens ivm privacy weggekrast): 

Kan iemand mij wellicht verder helpen?

Alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door Pimvs 12 December 2023, 14:55

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Pimvs, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt, ik help je hier graag mee. Ik kan geen abonnement vinden op dit e-mailadres. Zou je je klantnummer kunnen toevoegen aan je profiel? Dit lijkt op ABC12345 en kun je bovenaan een factuur vinden. Dan kan ik met je meekijken.

Hoi @Tommie van Odido,

Dank voor je reactie. Ik heb inmiddels contact gehad met de klantenservice en ben er achtergekomen dat mijn telefonisch abonnement contractueel op een andere naam + geboortedatum staan (waarvan ik dacht dat deze een jaar of 4 geleden al veranderd zou zijn). De medewerker aan de telefoon vertelde me dat eerst het telefoonkrediet moest worden afbetaald en er daarna mogelijkheid is tot ‘contractovername’ waardoor ik ook mijn glasvezel abonnement toe kan voegen aan hetzelfde MijnOdido-account. Heb inmiddels maar even een nieuw account aangemaakt op een ander e-mailadres en geregeld dat alle e-mails van jullie naar dat adres automatisch door worden gestuurd naar mijn reguliere e-mailadres. Tijdelijke oplossing maar nu is wel mijn glasvezelabonnement gekoppeld en ik kan ik die ook bijhouden in de app. Maar toch bedankt voor je reactie! Zal sowieso het klantnummer toevoegen, mochten er ooit andere problemen zijn.

Reageer