Beantwoord

Korting niet verrekend Loosduinen promo

  • 1 April 2022
  • 5 reacties
  • 75 Bekeken

Beste T-Mobile medewerker,

Ik betaal al vanaf augustus mijn abonnementsgeld, na 6 maanden zou ik een verrekening krijgen maar dit is tot op heden nog niet verwerkt door jullie.

Is er iets misgegaan?

We zijn tevreden voor de rest over de kwaliteit en de snelheid. We hopen dat dit ook netjes wordt opgelost. 

We hebben van jullie een mail ontvangen op donderdag 15 juli 2021. Waar jullie aangaven dat er in maand 7 een verrekening plaats zou vinden. Zodat we de 12 maanden korting alsnog zouden hebben, doordat we ons hadden aangemeld voor de start van Loosduinen glasvezel aanleg. 

Op 23 maart 2022 hebben we op het mailtje geantwoord met dezelfde vraag als hier. Maar tot op heden hebben we nog geen mail ontvangen. 

Met vriendelijke groet,

Loosduinen

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 1 April 2022, 12:11

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Loosduinen 

Heb je die mail nog en zou je daarvan eens een screenshot kunnen plaatsen?

Hallo @Waqqas 

 

Hierbij de printscreen van de mail. 

De overige gegevens staan in mijn profiel.

Alvast bedankt.

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @Loosduinen, goed dat je het aangeeft! Jammer genoeg is bij een enkeling het tweede deel van de vergoeding inderdaad niet helemaal goed gegaan na de promo-periode. Ik zal de € 90 waar jij nog recht op hebt meteen vergoeden zodat dit op een volgende factuur verrkend wordt. Het bedrag dat daarna nog open blijft staan, zullen we handmatig overmaken op je rekening - dit gebeurt over het algemeen zo'n 32 dagen nadat de vergoeding op de factuur staat.

Top trouwens dat je de mail meteen meestuurt, dankjewel en sorry van de fout! 

Hoi @Jason ,

 

Dank je wel. We gaan het tegemoet zien.

 

Met vriendelijke groet,

Loosduinen

Reputatie 7
Badge +16

@Loosduinen Heel graag gedaan! Ik heb je ook meteen een e-mail toegestuurd met de bevestiging van toekenning van de vergoeding zodat je het zwart op wit hebt. 

Mocht je nog meer vragen hebben, stel ze gerust. De Community zit altijd voor je klaar!