Beantwoord

kosten voor niet geretouneerde spullen

  • 21 March 2023
  • 4 reacties
  • 80 Bekeken

Goedenavond,

Zojuist krijg ik een mail dat er €165 afschreven gaat worden vanwege het niet retouneren van spullen. Dit terwijl ik 4 maart al een mail heb gekregen dat de spullen ontvangen zijn. Voor de goede orde: de spullen zijn teruggestuurd (modem+tv ontvanger).

Ik heb mijn bestelling geannuleerd omdat er vanalles mis is gegaan met het aansluiten. Dit heeft ertoe geleidt dat ik zonder internet kwam te zitten waardoor ik allerlei extra kosten heb moeten maken. Nu dit weer.. 

Hopelijk kan iemand mij helpen.

icon

Beste antwoord door Kwarriekwarrie 22 March 2023, 18:49

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Kwarriekwarrie, goed dat je dit aankaart. Ik ben meteen voor je gaan kijken, ik zie inderdaar dat het bedrag is afgeschreven en dat al het apparatuur netjes is geretourneerd. Ik heb dit zojuist weer in orde gemaakt in ons systeem. Het bedrag wordt pinnen een paar werkdagen teruggestort op het, bij ons bekende, IBAN nummer. Excuus voor het ongemak! 

 Mod edit:

Hi @Kwarriekwarrie, goed dat je dit aankaart. Ik ben meteen voor je gaan kijken, ik zie inderdaar dat het bedrag is afgeschreven en dat al het apparatuur netjes is geretourneerd. Ik heb dit zojuist weer in orde gemaakt in ons systeem. Het bedrag wordt pinnen een paar werkdagen teruggestort op het, bij ons bekende, IBAN nummer. Excuus voor het ongemak! 

 

Hi Tommie,

Super dat dit zo snel is opgelost, Dank daarvoor!

Toch nog iets te vroeg gejuicht. Tmobile probeert nog steeds €165 af te schrijven. Ik weiger die incasso omdat ik dan weer tijden achter mijn geld aan kan vangen. Kan iemand deze incasso uit het systeem halen?

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @Kwarriekwarrie, dit klopt. De boete dient eerst betaald te worden omdat je zelf de bestelling geannuleerd hebt. De creditering van het bedrag staat al in ons systeem en wordt dan met een volgend (je eind factuur) factuur verrekend. Het is een beetje een omweg maar hier kan ik jammer genoeg niet omheen werken. 

Reageer