Krijg mijn thuis niet gekoppeld in mijn t-mobile

  • 28 July 2023
  • 4 reacties
  • 25 Bekeken

Reputatie 1
  • is een Master Poster
  • 15 reacties

Ik ben aangemeld via e-fiber en aanvraag is door t-mobile omgezet naar een order. Nu is het dat ik bijna wekelijks een update krijg via de e-mail over de status. In deze mail staat steeds dat ik m'n thuis aanvraag kan koppelen in mijn bestaande "mijn t-mobile'. Ik maak al jaren gebruik van "mijn t-mobile" omdat ik al jaren een mobiel telefoon abonnement heb. Dat koppelen lukt steeds niet. Als ik thuis wil koppelen krijg ik steeds de melding "Adres onjuist?". Vervelend omdat in alle mails ik de mogelijkheid wordt aangehaald m'n thuis te koppelen zodat ik de actuele status van m'n  bestelling/aanvraag kan volgen via "Mijn T-Mobile". 

Best wel irritant dat het steeds (nog) niet gaat. 

Betreffende mijn lopende aanvraag zouden alle seinen op groen staan zodat ik de hardware thuisgestuurd krijg en een installatie afspraak gemaakt kan worden. Op dit moment van beiden nog niets vernomen. 

 

Tommie van Odido 9 maanden geleden

Hi @PitLe, goed dat je dit aankaart, ik help je hier graag bij.

Ik ga het volgende doen: Ik ontkoppel je mobiele abonnement in My T-Mobile. Wil je dan inloggen in My T-Mobile op een laptop/computer, dan krijg je de melding om een abonnement te koppelen. Wil je dan eerst je Thuis abonnement koppelen? Als het goed is moet hij dit doen, daarna kun je je mobiele abonnement weer koppelen en samenvoegen door op “Ik heb nog een abonnement” te klikken. Wil je mij daarna een terugkoppeling geven of dit gelukt is?

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @PitLe, goed dat je dit aankaart, ik help je hier graag bij.

Ik ga het volgende doen: Ik ontkoppel je mobiele abonnement in My T-Mobile. Wil je dan inloggen in My T-Mobile op een laptop/computer, dan krijg je de melding om een abonnement te koppelen. Wil je dan eerst je Thuis abonnement koppelen? Als het goed is moet hij dit doen, daarna kun je je mobiele abonnement weer koppelen en samenvoegen door op “Ik heb nog een abonnement” te klikken. Wil je mij daarna een terugkoppeling geven of dit gelukt is?

Reputatie 1

Nee, helaas niet gelukt. 

Nu krijg ik de melding met een rood kruis: "De ingevulde gegevens komen helaas niet voor in onze systemen. Controleer de gegevens en probeer het nog eens". Ik heb het juiste adres en m'n juiste geboortedatum ingevuld. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @PitLe, bedankt voor het testen. Zou je je mobiele abonnement weer willen koppelen?

Dit moet op te lossen zijn door het rekeningnummer tijdelijk te wijzigen in een ander nummer. Daarna kan je het rekeningnummer weer terug veranderen in het juiste rekeningnummer. Kan je mij dan een privébericht sturen met daarin een ander (tijdelijk) rekeningnummer? Als het goed is kunnen we daarna je Thuis abonnement gaan koppelen! 

Reputatie 1

Tommie, ik heb je een privébericht gestuurd. 

Reageer