Beantwoord

Laptop update windows nu geen internet meer.

  • 15 December 2023
  • 5 reacties
  • 67 Bekeken

Mijn laptop heeft een update gehad van Windows maar kan sindsdien niet meer op internet. Er is wel WiFi maar geen internet verbinding. 

 

Al gebeld met Odido en het schijnt in de laptop configuratie te zitten, kan iemand mij helpen?

 

Het betreft een Acer Aspire ES11-711

icon

Beste antwoord door Senora.diablo 16 December 2023, 13:27

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Senora.diablo 

Kan je voor de zekerheid eens je mobiele hotspot aanzetten en kijken of je dan wel verbinding kan maken?

Lukt het met een internetkabel wel en werken andere apparaten wel goed?

Hi, dank u wel voor de snelle reactie en suggestie. 

Net geprobeerd, verbinding met Mobile HotSpot is er en ik zag heel kort na verbinden dat de internetpagina volledig geladen was en toen prompt was er weer geen internet. Dus volgens mij het zelfde probleem: wel wifi verbinding, geen internet. Hoop dat u mij kunt helpen. Alvast veel dank.

Reputatie 7
Badge +15

@Senora.diablo 

Misschien moet de driver voor WiFi bijgewerkt worden? Je kan anders ook misschien eens de probleem oplosser gebruiken indien je die optie ziet.

Helaas, beiden geprobeerd, maar nog steeds geen internet (wel WiFi). 

 

Weet u misschien een andere oplossing? 🙏🙏

Het is opgelost een vriend van mij heeft het kunnen doen. Binnen apparaatbeheer de wifi-drivers "Realtek" verwijderen en opnieuw opstarten. Daarna deed alles het weer en stabiel. 🙏🙏

 

In ieder geval veel dank voor uw hulp. 👍  Fijne feestdagen en een goed en gezond 2024 alvast gewenst. 

Reageer