Beantwoord

Maandelijkse bedrag ineens hoger

  • 29 September 2023
  • 2 reacties
  • 152 Bekeken

Mijn maandelijkse bedrag is ineens veel hoger terwijl ik met korting een abbonement heb afgesloten. Meer mensen dit gehad? Er staat ook op de factuur dat ik nog een deel van augustus moest betalen terwijl ik dat allang heb betaald. 

icon

Beste antwoord door MetteOros 29 September 2023, 13:30

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey @MetteOros, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben meteen voor je gaan kijken en ik leg je graag uit wat er gebeurt is. De actie eerste 8 maanden gratis tv is komen te vervallen nadat je de TV Box opgezegd hebt. Als je je abonnement aanpast zullen de acties komen te vervallen. Het systeem heeft dus de kosten voor TV allemaal doorberekend en met terugwerkende kracht gefactureerd. Geen zorgen, ik heb de actie opnieuw toegediend. Als het goed is zullen de te veel betaalde kosten worden verrekend met een volgend factuur. Wil je mij hiervan op de hoogte houden of dit daadwerkelijk ook zo is? Anders moet ik het handmatig vergoeden. Alvast bedankt!

Hey @MetteOros, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben meteen voor je gaan kijken en ik leg je graag uit wat er gebeurt is. De actie eerste 8 maanden gratis tv is komen te vervallen nadat je de TV Box opgezegd hebt. Als je je abonnement aanpast zullen de acties komen te vervallen. Het systeem heeft dus de kosten voor TV allemaal doorberekend en met terugwerkende kracht gefactureerd. Geen zorgen, ik heb de actie opnieuw toegediend. Als het goed is zullen de te veel betaalde kosten worden verrekend met een volgend factuur. Wil je mij hiervan op de hoogte houden of dit daadwerkelijk ook zo is? Anders moet ik het handmatig vergoeden. Alvast bedankt!

 

Dank voor je antwoord! Dat was op aanraden toen gedaan omdat de tv box niet nodig was. Er is toen niet gemeld dat de korting ook weg zou vallen als ik het zou aanpassen, vandaar de verwarring denk ik. Fijn dat het weer is geregeld, ik ga het in de gaten houden.

Reageer