Ik ben al klant vanaf 2017 (thuis, mobiele telefoons al zeker 15 -20 jaar), nooit geen problemen gehad.
Ruim 6 weken geleden werd ik gebeld dat ik over moet stappen op glasvezel omdat KPN zou stoppen met de koperen leidingen.
Ik moest nogal lachen want ik weet niet beter dat glasvezel voor mensen is die heel veel gebruik maken van internet (down en uploaden) en zei dat ook dat wij niet eens weten hoe dit moet, dus ik bedankte ervoor. Maar het antwoord was, dat het wel moest, we anders binnenkort geen tv en internet meer zouden hebben. En de overstap zou kosteloos zijn. Dus uiteindelijk dan maar toestemming gegeven.
1,5 week later werd het aangezloten en omgezet, maar de monteur is er een tijd mee bezig geweest. Hij wilde eerst (we hadden al jaren draadloos!) De draden over de plinten en een deur leiden omdat ze niet door de leidingen in de muur konden, maar dat heb ik meteen geweigerd. Uiteindelijk is het gelukt, maar we hadden alleen beneden goede tv en wifi dan wel en dan weer niet. Boven en zolder al niks meer (voorheen zelfs tot in de schuur zo'n 20 mtr achter ons huis).
Dus volgende dag gebeld en voorgesteld een wifi versterker te sturen, die moesten we maar eens proberen. Deze op advies in de woonkamer gezet en ja beneden was de wifi nu goed, rest van het huis nog niks. Toen nog 2 versterkers gestuurd, en boven en op zolder geplaatst. Boven nu goed, zolder iets beter, maar zeker niet zoals het was.
Ik zou na een week worden terug gebeld om te vragen hoe het zou zijn. En of we dus van deze dienst gebruik wilde blijven maken. Vraag ik zo, wat bedoelt u precies. Blijkt dus dat je voor 1 wifi versterker €2,5 pm moet betalen, dus in ons geval €7,5 pm. Ik heb meteen gezegd dat ik dit niet doe, dit is in mijn ogen niet kosteloos overstappen. Die mevrouw vertelde dat ze mij dan 1x pj €90 (is dus 12x7,50) zouden crediteren zodat ik idd niks zou hoeven betalen. Nu 1,5 week later heb ik nog steeds niks gehoord en ben vanmorgen zelf gaan bellen.
Een zeer onpersoonlijke, onvriendelijke mevrouw vertelde me dat het crediteren was afgewezen omdat we betonnen muren in huis hebben en ik dus gewoon moest betalen kf ze terug sturen. Ik kan ook naar een andere provider werd nog gezegd. Hoe is dit in vredesnaam mogelijk?
Je doet wat ze zeggen, service zounprecies hetzelfde zijn, en kosteloos. Als de boel dan niet werkt, laten ze je gewoon stikken.
Wil ik een ingebrekestelling indienen, kan je nergens een adres vinden, alleen dat je steeds moet bellen (die stomme chat die niet werkt). Ik ben nog nooit zo teleurgesteld geweest als nu in Odido, als trouwe klant wordt je dus zo behandeld!
Ik zou graag een adres willen hebben waar ik de klacht/ingebrekestelling kan indienen. Kan iemand me daar mee helpen aub?
Beste antwoord door Ingseltje
Bekijk origineel