Beantwoord

mediabox

  • 20 January 2024
  • 3 reacties
  • 33 Bekeken

Aangezien de chatbot aangeeft dat alle medewerkers bezet zijn, via deze weg:

Graag zou ik mijn tvbox omruilen voor de nieuwe mediabox. Kunnen jullie dit voor mij regelen?
 

alvast dank!

icon

Beste antwoord door Mauritsdr 21 January 2024, 16:23

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Hi @Mauritsdr, dit kan ik zeker voor je regelen! Ik zie alleen dat je op dit moment gebruik maakt van een korting waarbij je de TV Box gratis kan gebruiken. Deze korting komt bij de wisseling naar de Mediabox te vervallen, waardoor jouw abonnement €2,50 duurder wordt per maand. Ik kan dit voor een periode van één jaar voor je vergoeden door een eenmalige vergoeding aan te maken van €30. Laat je het me weten als je hiermee akkoord gaat? Dan maak ik de omwisseling en de vergoeding gelijk voor je in orde! 

Hi @Mauritsdr, dit kan ik zeker voor je regelen! Ik zie alleen dat je op dit moment gebruik maakt van een korting waarbij je de TV Box gratis kan gebruiken. Deze korting komt bij de wisseling naar de Mediabox te vervallen, waardoor jouw abonnement €2,50 duurder wordt per maand. Ik kan dit voor een periode van één jaar voor je vergoeden door een eenmalige vergoeding aan te maken van €30. Laat je het me weten als je hiermee akkoord gaat? Dan maak ik de omwisseling en de vergoeding gelijk voor je in orde! 

 

Hallo Nora!

maak graag gebruik van je aanbod!

dank voor je reactie 

Reputatie 6
Badge +2

@Mauritsdr Ik heb de Mediabox direct voor je besteld, deze komt snel jouw kant op! Ik heb ook gelijk de vergoeding voor je in het systeem gezet, je ontvangt hierover een e-mail ter bevestiging. Ik wens je alvast veel kijkplezier! 😀

Reageer