Beantwoord

Mediabox gaat uit zichzelf aan

  • 7 February 2024
  • 6 reacties
  • 222 Bekeken

Een nieuwe mediabox ontvangen en succesvol geïnstalleerd gisteren. Deze gaat echter soms vanzelf aan. Is dat een bekend issue of moet ik nog iets instellen?

icon

Beste antwoord door Henk1961 9 February 2024, 18:59

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Henk1961,

Welkom op de Community!

Dit gebeurt als de mediabox een update heeft ontvangen. Omdat je hem pas sinds gisteren aangesloten hebt en hij natuurlijk een tijdje in de doos heeft gezeten, liep hij wat achter. Met de update is hij weer helemaal bij de tijd. Dit soort updates zullen niet zo vaak voorkomen, dus ik verwacht dat je niet niet veel last meer van zult hebben.

Dacht ik ook dat het updates waren maar het gebeurd om de paar uur, ook nu nog.

Reputatie 7
Badge +5

Hi @Henk1961, dit zouden inderdaad de updates moeten zijn. Ik heb je verbinding meteen bekeken, ik zie gelukkig geen problemen. De uptime is aan mijn kant 2 dagen en 15 uur, dus ik kan de onderbrekingen hier niet ontdekken. Op 7 februari lees ik een kleine onderbreking in de stream, maar niks wat echt zou moeten opvallen. Heb je de Mediabox al eens herstart of opnieuw verbonden met het internet? Ik ben benieuwd of dit helpt en of het daarna nog speelt. Kun je dan de momenten noteren en mij vertellen wat de Mediabox precies doet wanneer deze uitvalt? Hou mij op de hoogte!

De mediabox valt niet uit maar schakelt vanzelf aan vanuit de standby stand. Dat gebeurt elke 90 minuten ongeveer.

Opgelost. Een headset in huis zocht Bluetooth connectie 🙄

Reputatie 7
Badge +4

Heel fijn dat je de oplossing kon delen @Henk1961 en nog leuker dat je de oplossing hebt gevonden! Hopelijk weet je desondanks nog een functie te vinden voor de rebelse headset. Ik wens je nog een mooi weekend toe! 

Reageer